۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۱
کد خبر: ۱۰۷۸۷۹
عضو خبرگان رهبری با اشاره به سالروز شهادت چهارمین شهید محراب:

ترور آیت الله صدوقی نشانگر اوج حمایت غرب از تروریسم بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری گفت: به شهادت رساندن آیت الله صدوقی از سوی منافقان، اوج حمایت غرب از تروریسم را آشکار کرد.
حجت الاسلام و المسلمين پورمحمدي، عضو خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری امروز در جمع طلاب حوزه های علمیه مراغه اظهار داشت: یازدهم تیر یادآور حادثه ای تلخ و ناگوار است که دل همه مردم مؤمن و ولایت مدار ایران را به درد آورد، به شهادت رساندن آیت الله صدوقی از سوی منافقان، اوج حمایت غرب از تروریسم را آشکار کرد.

وی با بیان اینکه شهدای محراب انقلاب اسلامی خاری در چشم دشمنان نظام اسلامی بودند، گفت: شهید آیت الله قاضی طباطبایی، شهید آیت الله مدنی و شهید صدوقی نقش زیادی در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند و همواره مدافع ولایت فقیه بودند.

امام جمعه مراغه همچنین با اشاره به ارتحال نماینده ولی فقیه در استان یزد، تصریح کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین صدوقی، نماینده ولی فقیه در استان یزد نیز مانند پدر شهید بزرگوار خود، خدمات ارزنده ای را به نظام اسلامی داشته که با نهایت تاسف امروز دار فانی را وداع گفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که انقلاب اسلامی به سادگی دست ما نرسیده است، بر حفظ حرمت لباس روحانی تأکید کرد و گفت: ایفای وظیفه و رسالت دینی در لباس مقدس روحانیت، لیاقتی می خواهد که هر کسی شایسته آن نیست.

حجت الاسلام و المسلمین پورمحمدی ادامه داد: حضور در صحنه های تبلیغی و مقابله با شبهات و انحرافات، در واقع خدمت به اسلام است و لباس روحانیت، لباس سربازی امام زمان(عج) است که همه باید در حفظ ارزش، جایگاه و حرمت آن کوشا باشند.

عضو خبرگان رهبری خطاب به طلاب علوم دینی گفت: نباید قبل از طی مدارج علمی و آگاهی از مسائل فقهی، احساس تکلیف بکنید، چراکه دفاع بد از دین بیشترین ضربه را به اسلام زده است./935/پ202/س
ارسال نظرات