۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۱۰۷۸۸۶

ترم تابستانی طلاب آذربایجان شرقی آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با تعطیلی مدارس علمیه، ترم تابستانی پژوهش ویژه طلاب حوزه های علمیه آذربایجان شرقی در تبریز برگزار خواهد شد.
ترم تابستانی طلاب آذربایجان شرقی آغاز می‌شود
ناصر ستارلو، معاون پژوهش حوزه علمیه طالبیه تبریز، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اظهار داشت: ترم تابستانی پژوهش به صورت اختیاری ویژه طلاب حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی از فردا در حوزه علمیه طالبیه آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: این ترم تابستانی از 12 تیر تا ششم مرداد ماه سال جاری با حضور 35 طلبه از حوزه های علمیه برادران سراسر استان آذربایجان شرقی در مدرسه علمیه طالبیه برگزار می شود.

ستارلو ادامه داد: آشنایی طلاب با اصول تحقیق و پژوهش و همچنین تربیت طلاب نخبه و محقق از مهم‌ترین اهداف این دوره خواهد بود که به دو صورت نظری و عملی برگزار می شود.

وی ادامه داد: پس از ماه مبارک نیز دوره عملی به صورت فشرده و حداکثر طی 20 روز با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان برگزار خواهد شد.

معاون پژوهش حوزه علمیه طالبیه تبریز رویکرد اصلی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی را تربیت طلابی پژوهشگر و آشنا به مسائل روز جامعه اعلام کرد و گفت: دوره های پژوهشی گوناگونی برای طلاب سطوح مختلف تحصیلی از مهر ماه امسال پیش‌بینی خواهد شد./935/پ203/س
ارسال نظرات