۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۷۸۹۴
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

فرهنگ عاشورا و مهدویت دژ تسخیر‌ناپذیر اسلام است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا تأکید کرد: تا زمانی که ملت ولایت‌مدار دارای فرهنگ عاشورا و مهدویت است، هیچ قدرتی جرأت مقابله با ایران اسلامی را ندارد.
حجت الاسلام ولائي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت ‌الاسلام ابوالفضل ولایی، نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی، امروز در جمع رزمندگان سپاه ناحیه بناب اظهار داشت: قدرت نظامی ایران به دشمنان اسلام اثبات شده است، از این رو استکبار جهانی به دنبال تحمیل جنگ روانی و نرم علیه نظام اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان با ترفندهای خاص و پیچیده رسانه ای و تبلیغی به دنبال ترویج اسلام آمریکایی و انحراف در عقاید و باورهای دینی ملت های آزاده مسلمان منطقه است.

حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که آمریکا درصدد مصادره و انحراف در نهضت بیداری مسلمانان منطقه است، خاطر‌نشان کرد: انقلاب اسلامی الهام بخش حرکت اسلامی ملت های آزاده حتی در اروپا است، امروز ترس واقعی دشمنان از نفوذ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی در باورهای دیگر ملل است.

وی با تاکید بر اینکه جنگ روانی دشمنان راه به جایی نخواهد برد، گفت: رزمایش اخیر نیروهای مسلح اوج عزت و اقتدار نظام اسلامی را به نمایش گذاشت، از این رو دشمنان به دنبال سوژه سازی و تخریب دستاوردهای نظامی ایران است، استکبار باید بداند ایران هرگز اشتباهات غرب را در تولید و به کارگیری بمب اتمی تکرار نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی تصریح کرد: اکنون آنچه ملت‌ها و کشورها را در دنیا زنده نگه می‌دارد، وجود یک مکتب الهام‌بخش و استوار است، امروز در سایه نعمت ولایت فقیه و حاکمیت نظام اسلامی در کشور ما، چنان ابهتی از اقتدار ایران در قلب دشمن انداخته که نمی‌گذارد به ایران فکر حمله را داشته باشند.

حجت الاسلام ولایی با بیان این که نظام سلطه با تقویت جریان انحرافی و منافقان درصدد تضعیف جایگاه ولایت است، تاکید کرد: تا زمانی که ملت ولایت مدار دارای فرهنگ عاشورا و مهدویت است، هیچ قدرتی جرأت مقابله با ایران اسلامی را ندارد./935/پ202/س
ارسال نظرات