۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۷
کد خبر: ۱۰۷۹۰۹
رییس دفتر تبلیغات اسلامی:

کوتاهی کردن در امر به معروف و نهی از منکر موجب عذابی دامن گیر است

خبرگزاری رسا ـ رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان اینکه ناصح امین بودن برای زیر مجموعه، وظیفه ایمانی هر مدیری است، گفت: کوتاهی کردن در امر به معروف و نهی از منکر موجب عذاب دامن‌گیر است.
حجت الاسلام احمد واعظي



به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام احمد واعظی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل دفتر بررسی و نظارت دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هر مدیری نسبت به زیر مجموعه خود باید ناصح امین باشد، گفت: ناصح امین برای زیر مجموعه خود بودن یک وظیفه ایمانی است و نباید فراموش کرد که کوتاهی کردن در امر به معروف و نهی از منکر موجب عذابی دامن‌گیر است.

حجت الاسلام عبدالله اسدی مدیر کل اسبق دفتر بررسی و نظارت دفتر تبلیغات اسلامی نیز در این مراسم با تبریک فرا رسیدن مبعث رسول گرامی اسلام(ص) تصریح کرد: طبق فرمایش رسول گرامی اسلام(ص) هیچ حرف و سخنی پذیرفته نمی شود مگر همراه با عمل باشد و هیچ عملی پذیرفته نیست مگر با نیت خالص و باشد.

وی افزود: براساس فرمایش پیامبر مکرم اسلام(ص) هیچ نیتی هم پذیرفته نخواهد بود مگر مطابق با سنت نبوی، ائمه معصومین و مطابق با دستورات الهی باشد.

مدیر کل اسبق دفتر بررسی و نظارت دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: خداوند را شاکرم که از ابتدای ورود به عرصه های فرهنگی و مدیریتی در اماکنی بودم که منتسب به رهبری بود و تاکنون هم همیشه این توفیق از ناحیه خدواند همراه اینجانب بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین اسدی ادامه داد: بنای همه کسانی که در دفتر تبلیغات اسلامی به فعالیت مشغول هستند خدمتگزاری است.

وی اضافه کرد: تفاوت فعالیت ها در شکل و ظاهر ولی نیت مشترک همه پرسنل دفتر تبلیغات اسلامی خدمتگزاری و عمل به دستورات الهی است که بنده هم تلاش کرده ام تا در دوران تصدی مسئولیت خویش به این مهم عمل کنم.

حجت الاسلام و المسلمین اصغر ثنایی نیز در ادامه این مراسم با تبریک مبعث رسول گرامی اسلام اظهار داشت: بالندگی، رشد و پویایی هر مجموعه ای مرهون زحمات فردی و همکاری و همراهی جمعی است.

وی گفت: بدون همدلی و همکاری جمعی موفقیت در هیچ سازمان، نهاد و مجموعه ای تحقق پیدا نخواهد کرد.

مدیر کل دفتر بررسی و نظارت دفتر تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دفتر بررسی و نظارت دفتر تبلیغات اسلامی امروز با فعالیت ها و زحمات حجت الاسلام و المسلمین اسدی پویایی خوبی پیدا کرده است، تصریح کرد: امیدوارم با همکاری همه همکاران در این دفتر بتوانیم این بار عظیم را به منزل مقصود برسانیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش بر این است در روزی که مراسم تودیع اینجانب هم برگزار می شود خوشحال از این باشیم که توانسته ایم در خدمتگزاری موفق عمل کنیم.

گفتنی است، حجت الاسلام احمد واعظی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی در حکمی حجت الاسلام اصغر ثنایی را به عنوان مدیر کل دفتر بررسی و نظارت این دفتر منصوب کرد.

در این حکم آمده است: نظر به مأموریت حجت الاسلام جناب آقای اسدی به دفتر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و باتوجه به تعهد و تجارب ارزشمندتان به سمت «مدیر کل دفتر بررسی و نظارت» منصوب می شوید.

جایگاه رفیع کنونی دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه های مختلف، محصول بیش از سه دهه فعالیت و مجاهدت مستمر نیروهای متعهد و کارآمدی است که نقشی موثر در ارتقاء فرهنگ اسلامی ایفا نموده اند و بی گمان تداوم و ارتقاء این جایگاه نیازمند مساعی فراوان و تلاشی درخور است.

دفتر بررسی و نظارت به عنوان امینی دقیق، هوشیار و مراقب سلامت و امنیت دفتر تبلیغات اسلامی، از جایگاه ویژه و ممتازی برخوردار است که مسلماً اقتضاء این موقعیت بررسی ها و نظارت های دقیق، حراست از دستاوردهای ارزشمند دفتر، رعایت کامل حرمت و حقوق پرسنل محترم و همکاری و همدلی همه بخش های دفتر می باشد.
امید است با اتکال به خدای بزرگ همواره موفق و مؤید باشید.
لازم می دانم از زحمات فراوان و خدمات ارزشمند حجت الاسلام جناب آقای اسدی در طول مسئولیت ایشان تقدیر و تشکر نمایم./916/د102/ع

ارسال نظرات