۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۷
کد خبر: ۱۰۷۹۳۳
در راستای اجرای طرح هجرت 3؛

135 روحانی به روستاهای آذربایجان غربی اعزام می‌شوند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از حضور 135 روحانی در اجرای طرح هجرت 3 در مناطق محروم و کم برخوردار استان خبر داد.
اعزام مبلغ/1
حجت الاسلام سید محمدفخری، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی و امام جمعه موقت ارومیه، ‌در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه افزود: در راستای اجرای طرح هجرت سه 135 روحانی در روستاهای سطح استان مستقر می‌شوند.

وی با بیان این که اجرای طرح هجرت سه در 100 روستای مرزی استان از اول تیرماه آغاز شده است، گفت: این طرح در راستای کمک به توسعه پایدار مناطق محروم و جلوگیری از مهاجرت روستاییان در روستاهای مرزی، محروم و کمتر توسعه یافته استان اجرا می‌شود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی، با اشاره به مشارکت بسیج اقشار در برگزاری این طرح اظهار داشت: بیش از یک میلیون و 20 هزار نفر روز از بسیج اساتید، فرهنگیان، دانشجویی و دانش‌آموزی در اجرای طرح هجرت 3 مشارکت دارند.

حجت الاسلام فخری غنی‌سازی اوقاف فراغت جوانان، خدمت‌رسانی به مردم، کمک به ایجاد اشتغال موقت برای جوانان، رفع محرومیت در روستاها، آبادانی و توسعه رفاه عمومی را از اهداف اجرای طرح هجرت 3 اعلام و خاطرنشان کرد: این اردوی جهانی فرصتی برای تقویت و ارتقای مبانی دینی و اعتقادی جوانان است./936/پ203/س

ارسال نظرات