۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۰۷۹۴۲
همزمان با نیمه شعبان صورت می‌گیرد؛

برگزاری جشنواره استانی شعر عربی در شادگان

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان، از برگزاری جشنواره شعر عربی همزمان با نیمه شعبان، سالروز ولادت امام زمان(عج) در شهرستان شادگان خبرداد.
نيمه شعبان
اکبر سلمانی، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: برگزاری برنامه‌ها و جشنواره‌های فرهنگی در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان قرار دارد.

وی با اشاره به برگزاری مطلوب دومین همایش تئاتر در شادگان، خاطرنشان کرد: این همایش با حضور هفت نمایشنامه از چهار گروه نمایشی به مدت شش روز در تالار ابن سکیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان برگزار شد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان افزود: برگزاری مسابقه استانی عکس با موضوع حجاب و عفاف نیز مردادماه توسط اداره فرهنگ و ارشاد شادگان در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به توزیع فراخوان این مسابقه ادامه داد: امیدواریم این مسابقه استانی نیز همانند دیگر همایش‌ها و جشنواره‌های برگزار شده در سطح کیفی مطلوبی برگزار شود.

سلمانی همچنین از برگزاری جشنواره استانی شعر عربی همزمان با نیمه شعبان در شادگان خبر داد و تصریح کرد: این جشنواره به همت انجمن شعر نخیل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به حضور شاعران برجسته استان در این جشنواره گفت: این جشنواره همچون سال‌های گذشته در فضای باز و با حضور علاقه‌مندان به شعر و شاعری برگزار می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان با تأکید بر سامان‌دهی اوقات فراغت جوانان، اضافه کرد: 11 کانون فرهنگی و هنری مساجد شادگان در زمینه پر کردن اوقات فراغت جوانان فعال شده است.

وی اظهار داشت: سه کانون فرهنگی و هنری نیز همزمان با سراسر کشور طرح 1445 را در راستای غنی‌سازی اوقات‌فراغت جوانان برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای کیفیت‌بخشی به برنامه‌های اوقات‌فراغت جوانان، افزود: امیدواریم امسال شاهد نتایج و دستاوردهای برنامه‌های اوقات فراغت باشیم.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شادگان از برگزاری اردوهای استانی و کشوری خبر داد و تصریح کرد: تنوع‌بخشی به برنامه‌های اوقات فراغت از مهم‌ترین مؤلفه‌های برنامه‌ریزی در این زمینه است.

سلمانی، در پایان سخنان خود با اشاره به استقبال پرشور جوانان شادگانی از برنامه‌های فرهنگی این اداره، گفت: در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان، افزایش برنامه‌های فرهنگی باید همواره مورد توجه مسؤولان باشد./9461/پ203/س
ارسال نظرات