۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۰۷۹۴۵

آغاز دوره‌ آموزشی‌ فرصت تأمل در حوزه علمیه تبریز‌

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی «‌فرصت تأمل‌» امروز با حضور نخبگان حوزوی استان آذربایجان شرقی ‌در در مدرسه علمیه طالبیه تبریز آغاز شد.
آغاز دوره‌ آموزشی‌ فرصت تأمل در حوزه علمیه تبریز‌


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، دوره آموزشی «‌فرصت تأمل‌» امروز با حضور نخبگان حوزوی استان آذربایجان شرقی ‌در در مدرسه علمیه طالبیه تبریز آغاز شد.

این دوره آموزشی با محوریت طرح بحث های تحقیقی و پژوهشی ویژه طلاب دارای معدل بالای 16 است که به دو صورت تخصصی و پیشرفته اجرایی خواهد شد.

بنا بر این گزارش، 40 طلبه نخبه آذربایجان شرقی طی این دوره 25 روزه با روش های نوین پژوهشی و تحقیقی آشنا شده و در سال‌های آینده در مسائل پژوهشی مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان مشغول به کار خواهند شد.

این دوره که به همت معاونت پژوهشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی و حوزه علمیه طالبیه تبریز برگزار می شود، از امروز آغاز و در آستانه حلول ماه مبارک رمضان با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان خواهد داد.

بر اساس گزارش خبرنگار رسا، هفته آینده دوره نیمه حضوری پژوهش ویژه طلاب حوزه های علمیه آذربایجان شرقی در تبریز برگزار خواهد شد که این دوره با هدف آشنایی طلاب با اصول تحقیق و پژوهش و همچنین تربیت طلاب نخبه و محقق برگزار می شود.

این دوره به دو صورت نظری و عملی برگزار می شود، که تلاش معاونت پژوهشی مرکز مدیریت استان معرفی کتابی جامع و مناسب برای طلاب علوم دینی، برای گذراندن دوره نظری قبل از ماه مبارک رمضان است.

گفتنی است، پس از ماه مبارک نیز دوره عملی به صورت فشرده و حداکثر طی 20 روز با حضور اساتید برجسته کشوری و استانی در مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان برگزار خواهد شد./935/پ202/س

ارسال نظرات