۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۲۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۹۸۵
نماینده ولی فقیه در استان فارس:

ارتحال حجت الاسلام والمسلمین صدوقی ضایعه ای جبران ناپذیر است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس، درگذشت حجت الاسلام والمسلمین صدوقی نماینده ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه شهر یزد را تسلیت گفت و ارتحال وی را ضایعه ای جبران ناپذیر توصیف کرد.
امام جمعه شيراز
به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز با صدور اطلاعیه ای درگذشت حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی صدوقی امام جمعه یزد را تسلیت گفت.

امام جمعه شیراز در این اطلاعیه تاکید کرده است: رحلت جانسوز عبدصالح خدا، عالم و مجاهد متقی حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محمدعلی صدوقی فرزند بزرگوار شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی(ره) ضایعه ای است جبران ناپذیر که صبر بر این مصیبت ناگوار را با امید به عنایات خاص پروردگار بر روح بلند وی و آرزوی ترفیع درجات اخروی اش ازجانب حضرت حق باید طلب نمود.

نماینده ولی فقیه در ادامه تصریح کرده است: اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان وجود این عالم ارزشمند به عموم ملت ایران به ویژه مردم شریف دارالعباده یزد، جامعه روحانیت و حوزه های علمیه آن استان و بیت شریف صدوقی و خانواده های وابسته، از خداوند رحمان علو درجات معنوی را برای او که عمری را در مسیر کمال و خدمت صادقانه به خلق خدا سپری نمود، مسالت می نمایم.

در بخش دیگری از اطلاعیه نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز آمده است: امید آن که صفحات ماندگار افزون بر دو دهه امامت جمعه آن فقید سعید به مردم فهیم و ولایتمدار یزد، چراغ روشنای بستگان عزیز او و آیندگان آن دیار باشد./924/د101/س
ارسال نظرات