۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۰۰۱

آموزش بیش از 700 قرآن آموز در مهاباد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی مهاباد، از آموزش بیش از هفتصد نفر قرآن آموز در رده‌های مختلف سنی در قالب طرح نهضت قرآن‌آموزی در این شهرستان خبر داد.
آموزش بیش از 700 قرآن آموز در مهاباد
سید ابراهیم حسینی، مسؤول دارالقرآن کریم تبلیغات اسلامی مهاباد، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اعلام این خبر گفت: طرح نهضت قرآن آموزی در سال جاری در قالب 25 کلاس آموزش روخوانی، روانخوانی و مفاهیم کلام وحی با همکاری مراکز، موسسات و مساجد در این شهرستان اجرا می شود.

وی با بیان این‌که 745 نفر طی اجرای این طرح از آموزش‌های قرآنی بهره مند می شوند، اضافه کرد: 25 مربی و استاد قرآنی مجرب تدریس دوره های برگزار شده را بر عهده دارند.

این مسوول همچنین به برگزاری طرح قرآنی 1445 با محوریت سوره مبارکه «انفال» اشاره کرد و افزود: سهمیه امسال این شهرستان برای اجرای این طرح 3 کلاس آموزشی است.

حسینی خاطرنشان کرد: در راستای توسعه فعالیت های قرآنی و همچنین اشاعه فرهنگ قرآن آموزی در سال جاری اقدامات اولیه صدور گواهی فعالیت رسمی یک مرکز قرآنی و 2 خانه قرآن روستایی در مهاباد انجام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه تا کنون هیچ یک از موسسات معرفی شده برای دریافت تسهیلات بانکی، موفق به استفاده از این تسهیلات نشده اند، یادآور شد: بروکراسی اداری مانع از این می شود که موسسات و مراکز قرآنی دارای شرایط به راحتی بتوانند از تسهیلات بهره مند شوند./936/د101/س
ارسال نظرات