۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۰۰۵

برگزاری دوره علمی تابستانه در حوزه علمیه آذربایجان غربی

خبرگزاری رسا ـ معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی گفت: به منظور جلوگیری از تعطیلی کامل حوزه های علمیه استان در تابستان، برگزاری دوره آموزش تکمیلی ویژه طلاب پایه اول استان برگزار می‌شود.
طلاب/1
حجت الاسلام حبیب مقدم، معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به اجرای طرح آموزش تکمیلی طلاب افزود: این طرح در راستای تحقق منویات رهبری و علمای دین مبنی بر تدوین برنامه‌های لازم برای جلوگیری از تعطیلی حوزه‌ها در سه ماهه تابستان اجرایی می شود.

وی ادامه داد: طرح آموزش تکمیلی، ویژه طلاب پایه یک حوزه‌های علمیه برادران آذربایجان غربی است که به صورت متمرکز در ارومیه برگزار می‌شود.

به گفته این مسؤول، مدت اجرای این طرح آموزشی یک ماه است که با حضور استادان ‌حوزه علمیه قم اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام مقدم با بیان این که در این طرح آموزشی 150 نفر از طلاب حوزه های علمیه استان حضور خواهند داشت، خاطرنشان کرد: در طول اجرای این طرح طلاب پایه یک حوزه های علمیه استان می توانند با بهره‌گیری از حضور استادان باتجربه دروس تئوری خود را به صورت تحقیقی، عملی و پژوهشی تکرار کنند.

معاون امور واحدهای آموزشی حوزه علمیه آذربایجان غربی، بستر‌سازی برای حضور طلاب در ایام اوقات فراغت تابستان در حوزه و همچنین ترغیب و تشویق طلاب به کارهای تحقیقی و پژوهشی را از اهداف طرح آموزش تکمیلی اعلام کرد.

حجت الاسلام مقدم با بیان اینکه مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی عصر امروز برگزار می شود، اعلام کرد: حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و حجت الاسلام محمدجواد قهرمانی، مدیر استانی حوزه های علمیه در این مراسم سخنرانی خواهند کرد.

گفتنی است، طرح آموزش تکمیلی ویژه طلاب حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی، به منظور جلوگیری از تعطیلی کامل حوزه‌های علمیه در ایام تابستان از امروز به مدت یک ماه در هنرستان کشاورزی شهید بهشتی ارومیه برگزار می‌شود./936/پ202/س
ارسال نظرات