۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۱۰۸۰۹۲

حداد عادل با آیت الله شبستری ‌دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در سفر به تبریز با آیت الله مجتهد شبستری، امام جمعه این شهر دیدار و گفت و گو کرد.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، غلامعلی حدادعادل، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در سفر به شهر تبریز، شب گذشته با آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در سخنانی به ارائه گزارشی از فعالیت کمیته سه نفره اصولگرایی کشور پرداخت و اظهار داشت: سه تشکل جبهه پیروان امام و رهبری، ایثارگران و جمعیت رهپویان و رایحه خوش خدمت همچون انتخابات گذشته لیست واحدی را در انتخابات مجلس تهران منتشر خواهد کرد.

حداد عادل با بیان این‌که جریان اصولگرایان کشور همواره بر ولایت مداری و تاسی از رهنمود‌های رهبر فرزانه انقلاب تاکید داشته و دارند، تصریح کرد: امروز مهم‌ترین استراتژی اصولگرایان وحدت حول محور ولایت است.

وی ادامه داد: اصولگرایان حرکت در خط ولایت را اصلی برای خود می‌دانند، چراکه ولایت‌مداری عامل وحدت نظر با وجود اختلاف عقیده و سلیقه در هر مجموعه ای است.

رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی در بخش دیگری از سخنان خود بر حمایت از شعرای ترک زبان و نیز لزوم معرفی چهره های مانگار در این عرصه و شعرای مدفون در مقبره الشعرای تبریز تاکید کرد.

رئیس شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی، تحول در علوم انسانی و طراحی، سازماندهی، ‌برنامه ‌ریزی، مدیریت و هدایت تحول علوم انسانی در دانشگاه ها را ضروری دانست و گفت: تحول در علوم انسانی بارها مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب بوده و پیگیر جدی این مطالبه مهم ولی فقیه هستیم.

گفتنی است، حدادعادل برای شرکت در پنجمین مجمع عمومی شورای اصولگرایان آذربایجان شرقی به تبریز سفر کرده بود./935/پ202/س
ارسال نظرات