۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۵
کد خبر: ۱۰۸۰۹۵
فرمانده سپاه قم:

سپاه همواره در برابر فتنه ها ایستاده و از جبهه حق دفاع کرده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم با بیان اینکه سپاه همواره در برابر فتنه ها و جنگ نرم دشمنان ایستاده و از جبهه حق دفاع کرده است، از نقش و خدمات پاسداران در عرصه های مختلف تجلیل کرد.
مهدي مهدوي نژاد فرمانده سپاه قم


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی مهدوی نژاد، فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم روز سه شنبه در دیدار شماری از پاسداران انقلاب اسلامی با آیت الله محمدتقی مصباح یزدی عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) قم که در سالن همایش های این نهاد علمی و آموزشی برگزار شد، اعیاد شعبانیه را به ملت ایران، مقام معظم رهبری و تمام شیعیان جهان تبریک گفت.

آیت الله مصباح یزدی با صلابت از انقلاب و رهبری دفاع کرده است

وی در ادامه از مواضع روشنگرانه و صریح آیت الله مصباح یزدی در دفاع از انقلاب، اسلام و رهبری تجلیل کرد و گفت: ایشان با صلابت و اقتدار از مرزهای اسلام و انقلاب دفاع کرده اند و خداوند تبارک و تعالی را به خاطر وجود ایشان شاکریم.

سردار مهدی مهدوی نژاد تصریح کرد: آیت الله علامه مصباح یزدی در دروه های مختلف به ویژه در جنگ نرم دشمنان با صلابت و پایمردی ایستاده اند و از خط اصیل اسلام ناب، انقلاب و ولایت فقیه که ستون خیمه انقلاب به شمار می رود دفاع کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به روز پاسدار از خدمات و عملکرد پاسداران انقلاب در عرصه های مختلف اسلامی تجلیل کرد و گفت: سپاهیان انقلاب اسلامی مفتخر هستند که نام سید و سالار شهیدان را بر جبین خود دارند و با استمداد از این نام مقدس و با درس آموزی از مکتب امام حسین(ع) در روزهای غربت و تنهایی اسلام با صلابت ایستادند.

سردار مهدوی نژاد بیان داشت: پاسداران انقلاب اسلامی در راه حق و حقیقت، اجرای عدالت و در راه حریت و آزادگی و اقامه دین با ظلم و ستم مبارزه کرده اند و در مقابله زیاده خواهی زورگویان ایستادند و درجه افتخار را از امام راحل دریافت کردند.

فرمانده سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم تاکید کرد: ما مفتخر هستیم در دروان تهدیدات و جنگ نرم دشمن توانسته ایم مهر تایید را از مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای دریافت کنیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری تاکید کردند «یکی از چیزهایی که سپاه توانسته در همه موارد آن را نشان دهد تشخیص حق از باطل بوده است» سپاه فتنه ها را به صورت کامل شناخته و با آن مقابله کرده و همیشه از جبهه حق دفاع کرده است.

فرمانده سپاه قم با اشاره به دیدار روز دوشنبه فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری ابرازداشت: ایشان در سخنان خود از سپاه و نقش کلیدی این نهاد تجلیل کردند و گفتند از روز اول تا به امروز انصافا سپاه به قول خود عمل کرده و حقا و انصافا در این راه ایستاده است. /924/پ202/ع

ارسال نظرات