۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۱
کد خبر: ۱۰۸۱۲۷
عضو مجلس خبرگان رهبری:

دشمنان به نقش نیروی ولایی سپاه پی برده‌اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: دشمنان قسم خورده نظام در بیش از سی سال گذشته به نقش و اقتدار نیروی انقلابی سپاه که‌ تابع محض ولایت‌اند، پی برده‌اند.
نماينده ولي فقيه در گيلان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام و المسلمین زین العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در گیلان، روز گذشته در دیدار فرمانده و کارکنان سپاه قدس گیلان با تبریک ولایت امام حسین(ع) و روز پاسدار، پاسداران را مدافعان واقعی ارزش های ناب اسلامی دانست و گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول سه دهه اخیر کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است.

وی با بیان این که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فرزند معنوی امام حسین(ع) است، افزود: در این نیروی مردمی و انقلابی دو بال علم و روحانیت و بال ایثار، شهادت و فداکاری باید همسو و هم وزن با هم حرکت کنند.

امام جمعه رشت، وفاق عملی این دو بال را موجب خنثی شدن توطئه های دشمنان نظام دانست و خاطرنشان کرد: اگر این دو بال در زیر چتر ولایت فقیه متحد باشند هیچ قدرت و نیروی توانایی جدایی آنها از هم را ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را حافظ آرمان ها و ارزش های انقلاب، امام و رهبری دانست و تصریح کرد: سپاه در طول دوران انقلاب اسلامی در حفاظت از تمامیت ارزی نظام مقدس جمهوری اسلامی کارنامه ای درخشان دارد.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با اشاره به این که نظام سلطه از جایگاه سپاه پاسداران در نظام مقدس جمهوری هراس دارد، گفت: دشمنان قسم خورده نظام در بیش از سی سال گذشته به نقش و اقتدار این نیروی انقلابی و تابع محض ولایت پی برده‌اند.

امام جمعه رشت با بیان این که سپاه در حفاظت و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نقش بسیار مهمی دارد، ادامه داد: خوشبختانه در سه دهه اخیر برادران سپاهی در هر عرصه ای که خلأیی وجود داشت آن خلأ را پر کردند و اجازه سوء استفاده دشمنان از نظام را ندادند.

وی با اشاره به این که سپاه در برابر هر تیری که ‌به سوی اسلام و انقلاب پرتاپ می‌شود، سینه خود را سپر قرار می‌دهد، گفت: این نیروی مقتدر نظام اسلامی از ابتدای تأسیس تاکنون همواره از آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری حراست کرده و در خط ولایت قرار داشته است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه سخنان خود با اشاره به تهاجم گسترده غرب علیه ارزش‌های دینی جامعه اسلامی‌ گفت: شرایط امروز جامعه اسلامی با چند دهه قبل بسیار متفاوت است، امروز همه تلاش نظام سلطه از بین بردن اندیشه‌های ناب اسلامی در کشور است.

حجت الاسلام و المسلمین قربانی با تأکید بر این که جامعه سرزنده نیازمند تغذیه معنوی، علم و دانش و معرفت است، ادامه داد: تنها جامعه‌ای می‌تواند از بحران‌ها و آسیب‌های عبور کند که مجهز به این ابزار مهم باشد.

امام جمعه رشت در بخش پایانی سخنان خود با بیان این که سپاه باید در برابر تهاجم نرم دشمنان نظام هوشیار باشد، افزود: این نیروی مقتدر انقلاب باید همه توطئه‌های نرم نظام سلطه علیه کشورمان را خنثی کند./950/پ203/س
ارسال نظرات