۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۱۰۸۱۵۸
به همت معاونت آموزش مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ:

کارگاه دانش‌افزایی اساتید ادبیات عرب در قم آغاز به کار کرد

خبرگزاری رسا ـ به همت معاونت آموزش مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ، کارگاه دانش‌افزایی اساتید عرب سفیران‌ هدایت از امروز آغاز به کار کرد.
كارگاه آموزشي / عكس تزييني


به گزارش خبرگزاری رسا، کارگاه آموزشی اساتید ادبیات عرب با هدف دانش‌افزایی علمی شرکت‌کنندگان در محل سالن اجتماعات مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ حوزه‌های علمیه از امروز آغاز به کار کرد.

بر اساس این گزارش، کارگاه دانش‌افزایی اساتید ادبیات عرب با حضور بیش از 30 نفر از اساتید حوزه‌های علمیه سفیران هدایت کشور که سال گذشته به تدریس ادبیات عرب اشتغال داشته‌اند، 15 نفر از اساتیدی که در دوره‌های قبلی این کارگاه‌ها شرکت کرده‌اند و 15 نفر از طلاب و روحانیان توانمند که در مصاحبه‌ پذیرفته شده‌اند برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه این کارگاه آموزشی با سخنرانی حجت‌الاسلام صرامی، معاون آموزش مرکز آموزشهای تخصصی صبح امروز برگزار شد.

حجت‌الاسلام صرامی در این مراسم با اشاره به توانایی و استعداد طلاب سفیران هدایت، ارتقاء کمی و کیفی آموزش ادبیات عرب در سفیران هدایت کشور را لازم و ضروری دانست.

وی با تشریح عملکرد گروه‌های علمی این مرکز اظهار داشت: تعیین سرفصل‌ها و محتوای آموزشی ادبیات عرب برای تدریس در سفیران‌های هدایت کارشناسی شده است و بر همین اساس تاکید می‌شود تمامی سرفصل‌ها آموزش داده شود.

معاون آموزش مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ تاکید کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و نوع تحصیلات، طلاب سفیران هدایت در مهارت‌های تبلیغی بسیار توانمند هستند و باید برای تقویت آنها در حوزه ادبیات عرب نیز برنامه‌ریزی ویژه و قوی داشت.

وی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اوقات فراغت طلاب گفت: باید برای ایامی که درس تعطیل است مانند آخر هفته و تعطیلات بین ترم برنامه‌ریزی علمی فوق‌العاده برای طلاب داشته باشید تا به بهترین شکل از این ایام بهره برداری شود.

گفتنی است، این کارگاه در نوبت صبح امروز با سخنرانی حجت‌الاسلام حبیب‌زاده، مدیر گروه علمی ادبیات عرب این مرکز به کار خود پایان داد.

کارگاه دانش‌افزایی اساتید ادبیات عرب سفیران‌های هدایت از امروز، 15 تیرماه و به مدت سه روز در قم برگزار می‌شود./916/د102/ع

ارسال نظرات