۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۱۰۸۲۰۴
یکی از علمای سنی لبنان:

گروه 14 مارس در حال سنگ اندازی در راه فعالیت های دولت جدید است

خبرگزاری رسا ـ رئیس تجمع قولنا و العمل لبنان، اقدامات فتنه انگیزانه گروه 14 مارس را با هدف سنگ اندازی در راه فعالیت دولت جدید این کشور عنوان کرد.
شيخ احمد قطان
به گزارش خبرگزاری رسا، «شیخ احمد قطان» از علمای سنی و رئیس تجمع قولنا و العمل لبنان در نشستی که امروز با حضور اعضای این جمعیت برگزار شد از دولت جدید حمایت کرد و گفت: سنگ اندازی در راه فعالیت های دولت نجیب میقاتی تنها مصالح دشمنان وطن را برآورده می سازد و همه وظیفه داریم از این دولت حمایت کنیم.

وی کیفرخواست دادگاه ترور رفیق حریری را با هدف به زانو درآوردن مقاومت خواند و افزود: اتهامات باطل علیه حزب الله در ادامه تهاجم های مغرضانه واشنگتن و هم پیمانانش علیه جنبش های مقاوم جهان انجام می گیرد. کیفرخواست دادگاه ویژه ترور رفیق حریری، کیفرخواستی آمریکایی و صهیونیستی است که می خواهد انتقام شکست های متوالی دشمن صهیونیسم از مقاومت را جبران کند و مقاومت را به زانو دربیاورد.

شیخ احمد قطان، ملت بحرین را نسبت به برنامه های فتنه انگیزانه گروه 14 مارس برحذر داشت و تصریح کرد: ملت لبنان خصوصا اهل سنت باید از غرق شدن در شعارهای فتنه انگیزانه ای که با هدف ضربه زدن به وحدت ملی و اسلامی صورت می پذیرد برحذر باشند و بدانند که حملاتی که 14 مارس در حال حاضر انجام می دهد فعالیت های دولت جدید را هدف قرار داده و می خواهد چوب لای چرخ این حکومت بکند.

رئیس تجمع قولنا و العمل دخالت بیگانگان در امور داخلی سوریه را به شدت محکوم کرد و اظهار داشت: سوریه در آینده ای نزدیک از بحرانی که این کشور را فراگرفته است با قدرت و عزت خارج می شود و دمشق همچنان به قلعه و دژی در برابر طرح های دشمنان باقی می ماند و در مقابل چالش ها می ایستد.

وی با اشاره به آغاز گفت وگوهای ملی در بحرین ابراز امیدواری کرد که این مذاکرات بتواند به پایان بحران در این کشور منجر و مصالح ملت و وطن تامین شود./980/ب902/گ
ارسال نظرات