۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۸۲۳۷
اختصاصی رسا؛

مدیر مرکز اسلامی هامبورگ با آیت الله صافی گلپایگانی دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با حضور در شهر مقدس قم با حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید دیدار و گفت و کرد.
حجت الاسلام و المسلمين رضا رمضاني نماينده گيلان در خبرگان و مدير مرکز اسلامي هامبورگ
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین رضا رمضانی مدیر مرکز اسلامی هامبورگ و رییس اتحادیه علمای شیعه کشور آلمان، روز پنج شنبه در سفری به شهر مقدس قم در دفتر حضرت آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی حضور یافت و با این مرجع تقلید دیدار و گفت وگو کرد.

در ابتدای این دیدار که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین رمضانی رییس مرکز اسلامی هامبورگ، گزارشی از فعالیت ها، اقدامات و عملکرد این مرکز اسلامی و همچنین وضعیت مسلمانان شهر هامبورگ ارائه کرد.

وی با بیان اینکه امروز موج اسلام خواهی کشورهای مختلف جهان را فرا گرفته است، تاکید کرد: با وجود اسلام هراسی و اسلام ستیزی که در غرب وجود دارد، گرایش به اسلام و معنویت بسیار زیاد شده است.

رییس مرکز اسلامی هامبورگ همچنین با اشاره به برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در ماه رجب در هامبورگ ابراز داشت: مراسم امسال با حضور دویست نفر برگزار شد و در روز سوم اعتکاف 350 نفر اعمال ام داوود را انجام دادند.

پس از ارائه گزارش حجت الاسلام والملسمین رمضانی، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی با ابراز خرسندی از گزارش ارائه شده از سوی رییس مرکز اسلامی هامبورگ، گرایش به اسلام را رو به فزونی توصیف کرد.

این مرجع تقلید ابراز داشت: هرچند امروز دشمنان و غرب به دنبال اسلام ستیزی هستند، اما با این وجود هر روز گرایش به اسلام بیشتر می شود و باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد. /924/پ201/ج

ارسال نظرات