۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۱۰۸۲۴۳
عضو هیئت رئیسه مجلس:

وحدت تنها حول محور ولایت معنای حقیقی خود را خواهد یافت

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تبریز در مجلس مهمترین عامل وحدت در جامعه را تبعیت کامل از مقام معظم رهبری و کسب بصیرت دانست و گفت: وحدت تنها حول محور ولایت معنای حقیقی خود را خواهد یافت.
محمدحسين فرهنگي، عضو هيئت رئيسه مجلس
محمدحسین فرهنگی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با تاکید بر اینکه کشور در مقطع حساس تاریخی پس از پیروزی انقلاب اسلامی قرار دارد، اظهار داشت: گسترش توطئه های نرم دشمنان و مقابله جدی با دستاوردهای انقلاب اسلامی و همچنین نهضت بیداری مردم مسلمان منطقه همه نشان از نگرانی دشمنان از تعالی نظام اسلامی ایران است.

وی تقویت وحدت و انسجام ملی و اسلامی را مهمترین اصل مقابله با ترفندهای رسانه ای و تبلیغاتی دشمنان دانست و ادامه داد: وحدت تنها حول محور ولایت معنای حقیقی خود را خواهد یافت، امروز دشمنان به دنبال چنددستگی میان گروه ها، اقوام و طیف های مختلف مردم و مسؤولان هستند.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب بر حفظ وحدت و انسجام اسلامی تصریح کرد: اگر امروز شاهد دستیابی دانشمندان ایرانی به فناوری های نوین، توسعه صنعتی و اقتصادی، گسترش مناسبات سیاسی و تاثیرگذاری منطقه ای کشور هستیم تنها در سایه وحدت ملت ایران زیر سایه ولایت بوده است.

فرهنگی خاطر نشان کرد: نگاهی به وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل نشان می دهد، که آن رهبر سفر کرده همواره مساله وحدت را مورد توجه قرار داده اند، امروز نیز رهبر فرزانه انقلاب پایبندی عملی به وحدت را یکی از موارد بسیار مهم و ضروری برای ادامه حرکت تکاملی اسلامی اعلام می کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در برخی از کشورهای غربی به خصوص آمریکا جریان هایی بر ضد انقلاب اسلامی ایران فعال است که در داخل نیز برخی هماهنگی ها در جهت ضربه زدن به وحدت کشور وجود دارد، طبیعی است اگر قرار باشد در کشور زمینه ضربه به اعتماد عمومی و یکپارچگی کشور به وجود آید، بهترین بستر برای انجام این کار القا کردن شبهات مختلف بر ضد عملکرد مسوولان نظام است.

فرهنگی مهمترین عامل وحدت در جامعه را تبعیت کامل از مقام معظم رهبری و کسب بصیرت دانست و گفت: بدون تردید وحدت و یکپارچگی از طریق ایجاد مودت و صمیمیت در ارکان نظام ایجاد می شود که باید آحاد مردم با پرهیز از دامن زدن به مسایل حاشیه ای، گام در حفظ و تثبیت اتحاد در کشور نهند./935/ت302/ج
ارسال نظرات