۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۷
کد خبر: ۱۰۸۲۴۴

نرم‌افزار‌«شکوفه‌های منتظر» در خوزستان تولید شد

خبرگزاری رسا ـ مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) امیدیه خوزستان، از طراحی و تولید نخستین نرم‌افزار تخصصی کودک و نوجوان با موضوع مهدویت با عنوان «شکوفه‌های منتظر» در شهرستان امیدیه خبر داد.
مهدويت
علی طاعتی، مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) امیدیه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از طراحی و تولید نخستین نرم‌افزار تخصصی کودک و نوجوان با موضوع مهدویت با عنوان «شکوفه‌های منتظر» در شهرستان امیدیه خبر داد و اظهار داشت: این نرم‌افزار بخش‌های مختلفی دارد که هفتاد درصد از آن به مباحث مهدویت و سی درصد از آن به مباحث مذهبی پرداخته شده است.

طاعتی افزود: نرم‌افزار شکوفه‌های منتظر، شامل بخش‌های مختلفی از قبیل نماهنگ، داستان صوتی، رنگ‌آمیزی (نقاشی)، معرفی سایت‌های اینترنتی، سخنی با والدین، جورچین و نغمه مهدوی است؛ در بخش نماهنگ هفت، موضوع مهدوی از جمله مفهوم انتظار، شناخت امام، محبت امام، جشن نیمه شعبان، دنیای بعد از ظهور و ... طراحی شده است.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) امیدیه اظهار کرد: سه داستان صوتی با موضوع مهدویت تولید شده است که شامل محبت امام، وظایف منتظران و شناخت امام مهدی(عج) است و در بخش سایت‌ها به معرفی سایت‌هایی با مباحث مذهبی و مهدوی با امکان اتصال به سایت معرفی شده طراحی شده است.

این فعال عرصه مهدویت در پایان سخنان خود گفت: در بخش سخنی با والدین در رابطه با ضرورت تربیت و اهمیت تربیت فرزندان در دوران کودکی نیز مطالبی ارائه شده است؛ در این نرم‌افزار که طراحی آن یک سال طول کشید، همچنین به معرفی سازندگان و بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) امیدیه اشاره شده است./9455/پ203/س
ارسال نظرات