۱۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۱۰۸۲۸۱
استاندار سیستان و بلوچستان:

خون شهدا ‌ریشه انقلاب اسلامی را در جهان مستحکم‌تر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ استاندار سیستان و بلوچستان‌ گفت: خون افراد مظلوم و بی‌دفاع ریشه انقلاب اسلامی را در جهان مستحکم تر خواهد کرد.
ديدار استاندار سيستان و بلوچستان با خانواده شهداي مسجد جامع زاهدان
به گزارش خبرگزاری رسا در زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، علی محمد آزاد، استاندار سیستان و بلوچستان شب گذشته در دیدار جمعی از خانواده های شهدای حادثه تروریستی مسجد جامع زاهدان اظهار داشت: ریخته شدن خون شهدای مظلوم مسجد جامع زاهدان نابودی استکبار را رقم خواهد زد.

وی، افزود: با انجام این عملیات تروریستی پرده از جنایات مشترک آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی در کشورهای اسلامی برداشته شد.

آزاد، ادامه داد: امت اسلامی اعم از شیعه و سنی از دیرباز در کنار یکدیگر زندگی دوستانه و مسالمت آمیزی داشته‌اند و انجام این گونه اعمال تروریستی هیچ خللی در اتحاد و همبستگی آنان بوجود نمی‌آورد.

وی، گفت: مردم فهیم زاهدان با بصریت و هوشیاری کامل برای معرفی و شناسایی عوامل شرارت و تروریستی در منطقه با نیروهای امنیتی و انتظامی همکاری خواهند کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان، با اشاره به حادثه تلخ سال گذشته، خاطر نشان کرد: در دین مبین اسلام خانه خدا مکانی مقدس و امن الهی است و ریختن خون انسانهای مومن و خداجوی نشانه عمق کینه دشمنان و معاندین نظام اسلامی است.

وی، افزود: این گونه اقدامات ددمنشانه توسط استکبار هیچگاه نمی‌تواند اتحاد و همبستگی و صفوف مستحکم ملت مسلمان ایران را متزلزل کند.

آزاد در پایان این دیدار بر رسیدگی به مشکل های خانواده شهدا و جانبازان مسجد جامع زاهدان تاکید کرد.

گفتنی است، طی دو انفجار تروریستی در 24 تیر ماه سال گذشته در شب میلاد حضرت العباس (ع) در مقابل مسجد جامع زاهدان، 29 نفر شهید و بر اساس آمار ارائه شده از سوی کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی بیش از 300 نفر زخمی شدند./940/د102/س
ارسال نظرات