۱۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۱۰۸۲۹۶
مردم اهواز تأکید کردند؛

‌قوای سه‌گانه در اجرای مبارزه با بدحجابی تصمیم جدی بگیرند

خبرگزاری رسا ـ مردم با برپایی راهپیمایی عظیم در اعتراض به بدحجابی جامعه اظهار داشتند: ملت ایران از مسؤولان قوای سه گانه مجریه، مقننه و قضائیه مصرانه می‌خواهد، قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی را بطور کامل اجرا کنند.
‌قوای سه‌گانه در اجرای مبارزه با بدحجابی تصمیم جدی بگیرند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مردم اهواز، بعد از ظهر امروز و پس از اقامه نماز جمعه علیرغم دمای 48 درجه هوا، با برپایی راهپیمایی عظیم، نسبت به بدحجابی در جامعه را اعتراض کرده و خواستار برخورد قانونی با ترویج کنندگان بدحجابی شدند.

مردم اهواز با سر دادن شعار «حجاب زن عزت است»، « مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل»، انزجار خود را از بدحجابی در جامعه اعلام کرده و خواستار برخورد قانونی با مروجان این توطئه شوم شدند.

بر اساس این گزارش، امت حزب الله اهواز ترویج بی حجابی را از دسیسه های شوم آمریکا و صهیونیسم دانست و از مسؤولان فرهنگی خواست که با برنامه ریزی دقیق و کارشناسانه جلوی نفوذ دشمنان به فرهنگ اصیل ایران اسلامی را بگیرند.

مردم اهواز در این راهپیمایی با صدور بیانیه ای اظهار داشتند: عفاف و حجاب اسلامی باید تبدیل به فرهنگ شده و این مهم یکی از اهداف بلند اسلامی است و دشمنان انقلاب نیز با برنامه ریزی بلندمدت سعی می کنند بدحجابی و بی حجابی را در جامعه اسلامی عادی جلوه نمایند.

در ادامه این بیانیه با تاکید بر حفظ حجاب و عفاف در جامعه آمده است: ملت ایران از مسؤولان قوای سه گانه مجریه، مقننه و قضائیه به ویژه دولت جمهوری اسلامی مصرانه می خواهد با توجه به توطئه دشمنان، قانون مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی را بطور کامل اجرا نمایند.

این بیانیه می افزاید: مردم مسلمان ایران، از سیاستگزاران و مجریان امور فرهنگی و رسانه ای کشور بخصوص وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهند برای تبیین موضوع مهم عفاف و حجاب به اقداماتی اساسی و زیربنایی بیش از گذشته انجام دهند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ملت ایران از مدیران حوزه های علمیه و رؤسای دانشگاه ها به ویژه وزارت علوم می خواهد به وظایف دینی و انقلابی خود عمل نموده و نسبت به آگاه سازی دختران و پسران جوان جامعه را در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان اقدام نمایند.

در ادامه این بیانیه آمده است: وزارت کشور و نیروی انتظامی هرچند اقدامات مفیدی انجام داده اما وضعیت فعلی ادارات و بازار و اماکن تفریحی به هیچ وجه شایسته جامعه اسلامی نیست و مطالبه امت حزب الله اجرای دقیق و همه جانبه قانون در جامعه می باشد.

این بیانیه می افزاید: در حالی که در غرب شیرازه خانواده از هم پاشیده شده است و نیاز استکبار در نظر دارد این هم گسیختگی خانواده ها را به کشورهای اسلامی منتقل نماید؛ لذا از نخبگان حوزه و دانشگاه و صاحب نظران در این مقوله انتظار می رود در این برهه حساس به تکلیف دینی، انقلابی و ملی خود عمل نمایند.

در پایان این بیانیه یادآور شده است: در بیداری اسلامی در کشورهای منطقه که متاثر از انقلاب اسلامی است نقش زنان محجبه کاملاً چشمگیر و اثرگذار است. ملت عظیم ایران، ضمن پشتیبانی کامل خود از قیام های مردم مسلمان منطقه بر علیه دیکتاتورهای مورد حمایت آمریکا و اسراییل، برخورد با بانوان مسلمان انقلابی را شدیداً محکوم می نماید.

گفتنی است، این راهپیمایی که از مصلای مهدیه امام خمینی (ره) اهواز تا چهار راه آبادان انجام شد، با قرائت قطعنامه ای توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و بسیج خواهران سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان به پایان رسید./9451/پ202/س
ارسال نظرات