۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۱۰۸۴۲۸

احمدی نژاد فردا به آذربایجان غربی سفر می‌کند

خبرگزاری رسا ـ دکتر محمود احمدی نژاد فردا برای افتتاح چهار طرح ملی در بخش تولیدی و صنعتی وارد آذربایجان غربی می‌شود.
احمدي نژاد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهوری اسلامی ایران، فردا در راس هیأتی به آذربایجان غربی سفر می‌کند.

به گفته استاندار آذربایجان غربی، رییس جمهور کشورمان در پنجمین سفر خود به این خطه سر سبز، چهار طرح ملی در بخش تولیدی و صنعتی را افتتاح خواهد کرد.

فاز تکمیلی نیروگاه سیکل ترکیبی ارومیه با هزار و 800 میلیارد ریال سرمایه گذاری، کارخانه تولید واکسن تب برفکی مهاباد بزرگترین کارخانه در سطح خاورمیانه و سومین کارخانه در جهان است که با 410 میلیارد ریال سرمایه گذاری زمینه اشتغال 25 ، کارخانه سیمان آذرابادگان خوی با یکهزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری و 150 نفر فرصت اشتغال و بهره برداری از راه آهن مراغه - میاندوآب از جمله پروزه های ملی هستند که با حضور دکتر احمدی نژاد و جمعی از مسؤولا کشوری و استانی مورد بهره برداری قرار می گیرند.

به گفته استاندار آذربایجان غربی با بهره برداری از این طرح ها در مجموع برای 250 نفر به صورت مستقیم و 400 نفر به طور غیر مستقیم زمینه اشتغال فراهم شده است.

لازم به ذکر است، مراسم استقبال از دکتر احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران فردا صبح در فرودگاه ارومیه انجام می شود.

گفتنی است، دکتر محمود احمدی نژاد سه بار در سفرهای استانی و یک بار هم به منظور افتتاح پل میانگذر دریاچه ارومیه از سال 84 تا کنون به آذربایجان غربی سفر کرده است.

پنجمین سفر دکتر احمدی نژاد نیز فردا به منظور افتتاح طرح های ملی بزرگ انجام خواهد شد./936/پ202/س

ارسال نظرات