۱۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۴۴۳

نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز برگزار خواهد شد.
نمايشگاه کتاب


محمد دادی، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز امسال نیز همزمان با بازگشایی دانشگاه ها، مدارس و فعالیت حوزه های علمیه کشور در تبریز آغاز خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز از ششم تا 13 مهر ماه سالجاری در محل نمایشگاه های بین المللی تبریز با حضور ناشران داخلی و خارجی برگزار خواهد شد.

دادی با بیان اینکه بسیاری از ناشران از ماه ها قبل برای حضور در نمایشگاه کتاب تبریز اعلام آمادگی کرده اند، گفت: تعدادی از ناشران حوزوی نیز مانند سال گذشته برای شرکت در نهمین رویداد بزرگ فرهنگی آذربایجان شرقی استقبال کرده و حضور فعال خواهند داشت.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقیر ادامه داد: ویژگی منحصر به فرد نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز نسبت به دیگر نمایشگاه های استانی، زمان و مکان مطلوب برگزاری آن است، فضایی بسیار عالی در زمانی مناسب، برگزاری نمایشگاهی در سطح بین المللی را نوید می دهد.

وی در ادامه با بیان اینکه ارایه کتب جدید با محتوای مناسب از عوامل دیگر استقبال و رونق بخشی نمایشگاه بین المللی کتاب در تبریز است، تصریح کرد: این نمایشگاه با توجه به گستره، تنوع، وسعت، عناوین کتاب همواره پس از نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در رتبه دوم کشور قرار دارد.

دادی گفت: شرکت انتشارات تخصصی از ویژگی های دیگر این نمایشگاه فرهنگی است که با اقبال طلاب، دانشجویان، محققان و پژوهشگران دیگر استان ها روبروست، سال گذشته بیش از 850 هزار نفر از دوستداران کتاب و کتابخوانی و اصحاب فرهنگ از هشتمین دوره نمایشگاه کتاب تبریز دیدن کردند./935/پ203/س

ارسال نظرات