۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۰۸۵۳۱
نماینده ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان هشدار داد:

حمایت دشمن از گسترش فساد با هدف ساقط کردن نظام پی‌گیری می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه اصفهان گفت: دشمن رسما اعلام کرده از طریق گسترش فساد در جامعه می‌خواهد جامعه اسلامی را ساقط کند و گسترش برهنگی از مهم‌ترین تاکیتیک‌های آنها برای نیل به این هدف است.
حجت الاسلام حسين طيبي فر مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام حسین طیبی فر، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان‌(عج) اصفهان، امروز در همایش و اختتامیه جشنواره عفاف و حجاب که امروز در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، گفت: بهترین الگوی زن محجبه برای زن مسلمان معتقد به اسلام، حضرت فاطمه‌(س) است.

وی ادامه داد: حضرت زهرا‌(س) در مقدمه خطبه فدکیه نحوه حضور خود در اجتماع برای دفاع از حریم ولایت را به صورت با حجاب و با چادری که بر زمین کشیده می شده، ترسیم می کند.

حجت الاسلام طیبی فر ابراز داشت: هدف از بیان این مطالب در مقدمه خطبه فدکیه، ارائه ‌چگونگی انتخاب الگوی حجاب اسلامی به پیروان حضرت زهرا‌(س) است، از همین رو به ترسیم کامل پوشش حضرت به عنوان الگوی زن مسلمان امروزی برای حضور در عرصه جامعه پرداخته شده است.

وی بیان داشت: اکثر جامعه ایرانی امروز متدین و مسلمان هستند و افرادی هستند که علاقه‌مند به حضرت زهرا‌(س) هستند؛ اما در بین همین افراد برخی مواقع مشاهده می شود، حجاب مورد نظر‌ حضرت زهرا (س)،‌‌ استفاده قرار نمی‌گیرد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان‌(عج) اصفهان ادامه داد: حجاب نه اسارت است، نه محدویت و نه عامل خانه‌نشینی چرا که فلسفه حجاب حضور در اجتماع است و‌گر‌نه خانه‌نشینی احتیاجی به حجاب ندارد.

وی اظهار داشت: در دوران اصلاحات مشاهده شد که در یکی از ادارات تذکر لسانی بسیج و حراست آن اداره نسبت به بد حجابی یک کارمند با مخالفت رییس اداره مواجه شد و رییس اداره رسما اعلام کرد هر کس به هر صورتی می خواهد می تواند در اداره حضور یابد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان‌(عج) اصفهان بیان داشت: بی‌حجابی فتنه ای بود که بستر حضور آن در جامعه در دوران اصلاحات فراهم شد و هر چند قبل از آن هم مسائلی وجود داشت؛ اما برنامه‌های فرهنگی آن دوران زمینه نشو و نمو ان را به گونه‌ای فراهم کرد که امروز بوی بد آن، جامعه را فرا گرفته است.

حجت الاسلام طیبی‌فر ابراز داشت: متاسفانه امروز نیز نه در سیستم اداری و نه در سطح جامعه برخورد مناسب صورت نمی‌گیرد.

وی با اشاره به جایگاه اصلی هنر در ترویج فرهنگ اسلامی بیان داشت: در جامعه امروزی درصد کمی از برنامه‌ها‌ی هنری، اسلامی و انسانی بوده و در راستای ترویج ارزش‌های اسلامی است و بیشتر به گونه‌ای مروج فرهنگ و هنر غربی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان افزود: در برخی جشنواره های فیلم هایی ارائه می شود که حتی فیلم ساز آن جرات نمی کند فیلم ساخته شده خود را به خانواده و فرزندان خود نشان دهد.

وی بیان داشت: متاسفانه برخی از مسؤولان نیز به جای این‌که پول بیت المال را برای برخورد با بی‌حجابی و مبارزه با فساد هزینه کنند‌، هزینه بیت المال را در اختیار آنها قرار می‌دهند.

حجت الاسلام طیبی‌فر بیان داشت: دشمن تلاش می‌کند، ابتدا زن مسلمان را به بی حجابی بکشاند و بعد از آن برهنگی و بی حیایی را در جامعه گسترش دهد.

وی اظهار داشت: امروز حجاب سمبل زن مسلمان و تیری در چشم دشمنان اسلام است، از این رو دشمن می خواهد این نماد‌ها را از جامعه اسلامی بگیرد و هر کجا به سراغ کشورهای اسلامی می رود در مرحله اول هدفشان گرفتن فرهنگ عفاف و حجاب از جامعه اسلامی است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان‌(عج) اصفهان افزود: امروز کسانی که دانسته یا نادانسته عروسک وار وارد جامعه می‌شوند عامل دشمن هستند و اگر قصدی نداشته باشند با تذکر لازم به هوش می آیند.

وی با بیان این‌که حجاب اسلامی لباس رزم زن مسلمان است، اظهار داشت: همان‌گونه که رزمندگان ما هشت سال در جبهه های دفاع مقدس از دین و انقلاب دفاع کردند، امروز هم زنان جامعه با پوشش مناسب خود از اسلام و انقلاب دفاع می کنند.

حجت الاسلام طیبی‌فر بیان داشت: دشمن رسما اعلام کرده از طریق گسترش فساد در جامعه می‌خواهد جامعه اسلامی را ساقط کند و گسترش برهنگی از مهم‌ترین تاکیتیک‌های آنها برای نیل به این هدف است.

گفتنی است، این جشنواره به همت بسیج ناحیه مقاومت امام صادق‌(ع) اصفهان و بسیج کارمندان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد و در پایان آن از 35 فعال در زمنیه فرهنگ حجاب و عفاف و برگزیدگان جشنواره عفاف و حجاب تقدیر به عمل آمد./965/پ202/س
ارسال نظرات