۲۰ تير ۱۳۹۰ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۱۰۸۵۳۸
آیت الله طبرسی:

فرهنگ شهادت بهترین سنگر در برابر تهاجم سازمان یافته غرب است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی، فرهنگ شهادت را بهترین سنگر در برابر تهاجم سازمان یافته غرب علیه ارزش‌های دینی نظام دانست و گفت: باید با نهادینه کردن این فرهنگ همه توطئه‌های نظام سلطه را خنثی کنیم.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در جلسه ستاد هماهنگی یادواره شهدای بخش چهاردانگه با تأکید براین که زنده نگه داشتن فرهنگ شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است، گفت: باید از همه ظرفیت ها در کشور در جهت ترویج این فرهنگ بهره گرفته شود.

وی با بیان این که فرهنگ شهادت بقاء و ماندگاری نظام اسلامی را تضمین خواهد کرد، افزود: همین فرهنگ اصیل در سه دهه اخیر سبب پیشرفت های گسترده کشور در عرصه های مختلف شده است.

امام جمعه ساری با تأکید براین که شهدا سربلندی، عزت و افتخار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده اند، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام اسلامی در سه دهه گذشته همه توان خود را برای خدشه دار کردن این فرهنگ اصیل به کار گرفتند.

نماینده مردم مازندران درمجلس خبرگان رهبری با بیان این که نظام سلطه از ترویج فرهنگ شهادت در سطح جامعه به ویژه در میان نسل جوان هراسان است، ادامه داد: دشمنان از ابزارهای گوناگونی برای تضعیف و کمرنگ کردن این فرهنگ درجامعه استفاده می کنند.

آیت الله طبرسی، فرهنگ شهادت را بهترین سنگر در برابر تهاجم سازمان یافته غرب علیه ارزش های دینی نظام دانست و خاطرنشان کرد: باید با نهادینه کردن این فرهنگ همه توطئه های نظام سلطه را خنثی کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر حفظ ارزش‌ها و شعایر دینی در جامعه ، اظهار داشت: شهدا برای احیای ارزش های دینی و مذهبی از جان خود گذشتند و ما باید این ارزش ها رادر جامعه حفظ و به آیندگان منتقل کنیم.

امام جمعه ساری، برگزاری مراسم باشکوه یادواره های شهدا را از راه های پاسداشت آنان دانست و بیان داشت: احیا، ترویج، اثرگذاری و گسترش فرهنگ شهدا از فواید برگزاری یادواره های شهدا است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که یادواره های شهدا بهترین راه پاسداشت شهدا و ترویج فرهنگ شهادت در سطح جامعه دانست و تصریح کرد: همین یادواره های شهدا که امروز درسطح مناطق مختلف کشور برگزار می شود همانند تیری در گلوی دشمنان نظام است.

وی، ارزش‌های دفاع مقدس را حفظ شعائر دینی دانست و خاطرنشان کرد: جوانان غیور کشور به ویژه مازندران در دوران دفاع مقدس اعزام شدن به جبهه‌های جنگ را رسالت خود می‌دانستند و هم‌اکنون رسالت ما است که با برگزاری یادواره‌های شهدا به اهداف آن بزرگواران دست یابیم و برای مصون ماندن ارزش‌های دینی از هجمه‌های دشمن به نسل آینده تحویل دهیم./950/پ202/س
ارسال نظرات