۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۱۰۸۵۹۲

راهپیمایی بزرگ حمایت از حجاب در اصفهان برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با روز ملی حجاب و عفاف، راهپیمایی بزرگ مردمی حمایت از فرهنگ حجاب و عفاف در اصفهان برگزار شد.
راهپيمايي حجاب و عفاف در اصفهان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری ر سا در اصفهان راهپیمایی بزرگ مردمی حمایت از حجاب با حضور هزاران اصفهانی برگزار شد.

در این راهپیمایی که از میدان امام حسین‌(ع) تا میدان انقلاب اسلامی ادامه داشت، مردم اصفهان با سردادن شعارهایی با اعلام حمایت خود از فرهنگ عفاف در جامعه به ویزه تأکید بر نقش چادر به عنوان حجاب برتر خواستار برخورد قاطع مسؤولان با پدیده بدحجابی شدند.

بر اساس این گزارش مردم اصفهان در این راهپیمایی شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر بی حجاب، حسین حسین شعار ما حجاب افتخار ما، یا فاطمه‌(ع) شعار ما حجاب افتخار ما، ای زن به تو از فاطمه این‌گونه خطاب است، ارزنده‌ترین زینت زن حفظ حجاب است، خامنه ای رهبر است حجاب ما سنگر است، ترویح بی حجابی سیاست کهنه امریکایی، حجاب حکم خداست، منکر آن بی حیا است، پیام مرجعیت چادر حجاب برتر و خواست صریح رهبر چادر حجاب برتر‌ سر دادند.

قبل از شروع راهپیمایی حجت الاسلام حسین طیبی فر مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان‌(عج) اصفهان با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی در زمینه فرهنگ حجاب و عفاف گفت: مسؤولان ما باید بیش از پیش نسبت به این مسائل توجه داشته باشند.

وی با بیان این‌که دشمنی که از انقلاب اسلامی زخم خورده است، همواره می‌خواهد انقلاب را به چالش بکشاند، اظهار داشت: از ابتدای انقلاب تا‌کنون توطئه‌های مختلفی انجام شد؛ اما امروز دشمن می‌خواهد از طریق بی‌حجابی به اهداف خود برسد.

همچنین بعد از اتمام راهپیمایی قطعنامه‌ای در 5 بند مبنی بر تلاش جدی مسؤولان و مردم در زمینه امر به معروف و نهی از منکر، توجه قوای سه‌گانه به حجاب، توجه رسانه به ارتقای اموزش‌های خانواده، دفاع وزارت خارجه از حقوق زنان مظلوم غربی و گنجانده‌شدن دروس حجاب و عفاف در کتب درسی، قرائت شد که مردم اصفهان با تکبیرهای خود آن را تأیید کردند./965/پ202/س

ارسال نظرات