۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۱
کد خبر: ۱۰۸۶۱۹
مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان خبر داد؛

آغاز فعالیت 5 حوزه علمیه سطح 2 در خوزستان

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه های علمیه خواهران خوزستان، از راه‌اندازی پنج مدرسه سطح دو و سه مدرسه سطح سه خواهران در حوزه علمیه خواهران خوزستان‌ خبر داد.
حجت الاسلام مصطفي آل مبارک مرکز مديريت حوزه علميه خواهران
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام مصطفی آل مبارک، مدیر حوزه های علمیه خواهران خوزستان، صبح امروز در کارگاه آموزشی رابطین خبری مدارس علمیه خواهران خوزستان، که در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، از اضافه شدن بیش از پنج مدرسه سطح دو، و سه مدرسه سطح سه خواهران در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان در سال جاری خبر داد.
 
وی، به سرمایه گذاری کلان حوزه علمیه خواهران خوزستان در راستای انعکاس خبری فعالیت های این مجموعه اشاره و خاطرنشان ساخت: ایجاد روابط عمومی منسجم و فعال در سطح حوزه علمیه خواهران خوزستان از جمله فعالیت هایی است که کمک فراوانی در انعکاس برنامه های این مجموعه خواهد داشت.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران خوزستان اظهار داشت: انعکاس فعالیت های فرهنگی و مذهبی یک مجموعه یا نهاد در سطح جامعه و اطلاع از اخبار روز، مهم‌ترین عوامل در موفقیت و شکوفایی یک سیستم مدیریتی است.

حجت الاسلام آل مبارک، در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: در مجموعه حوزه های علمیه خواهران و برادران فعالیت های بسیاری صورت می پذیرد که اگر این فعالیت ها در سطح جامعه منعکس شوند؛ به یقین از اهمیت خاصی در نزد مردم جامعه برخوردار خواهد شد.

استاد حوزه علمیه، با تأکید بر این که حوزه های علمیه خواهران در باب خبر باید به صورت جدی تر وارد شوند، ابراز داشت: توانمندی های حوزه های علمیه خواهران در باب خبر و اطلاع رسانی بسیار فراوان است و مدارس علمیه خواهران باید با استفاده از استعدادهای درخشان و توانمندی خود در بحث خبر استفاده وافر را ببرند.

وی، با اشاره به این که در هفته های گذشته پنج برنامه بزرگ و جامع از سوی مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران برگزار شد، بیان داشت: پیچیدگی و ابعاد مختلف این برنامه‌ها بسیار قابل توجه بود، ولی علی رغم اهمیت این برنامه‌ها، حتی یک خبر در رسانه ها و مطبوعات محلی و استانی منعکس نشد.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، اضافه کرد: برگزاری اردوهای طلیعه 1 و 2، جلسه سه روزه شورای عالی حوزه علمیه خواهران از جمله برنامه های مهمی بود که همه به صورت سی دی تدوین شد ولی هیچ کدام از این فعالیت ها حتی در یک روزنامه محلی انعکاس نداشته است.

حجت الاسلام آل مبارک، با بیان این که رابطین حوزه های علمیه خواهران در انتقال خبار این مجموعه باید توجه خاصی داشته باشند، اذعان داشت: اگر رابطین حوزه های خواهران اخبار مربوط به این مجموعه بزرگ را در سطح جامعه منتشر نکنند استعدادها و توانمندی های این مجموعه را در بحث انعکاس اخبار خنثی کرده اند.

استاد حوزه علمیه، افزود: ارزیابی سطح دو حوزه علمیه خواهران، به استان خوزستان واگذار شد که معاونت آموزش حوزه خواهران و پرسنل این معاونت با موفقیت، بدون نقص و با نظم و ترتیب این کار بزرگ را انجام دادند.

این فعال عرصه حوزوی، ادامه داد: مصاحبه سطح سه حوزه علمیه خواهران در مدت یک ماه به طول می انجامد ولی مجموعه حوزه علمیه خواهران خوزستان این کار را در طول یک هفته انجام دادند که موجب تقدیر مرکز مدیریت حوزه خواهران کشور از این موفقیت بزرگ شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران خوزستان، خاطرنشان ساخت: هفته اول بعد از تعطیلات عید نوروز سال جاری، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران خوزستان، سه نشست بزرگ و مؤثر را در سطح استان خوزستان برگزار کرد که نشان دهنده احساس مسؤولیت و علاقه مجموعه حوزه علمیه خواهران برای خدمت به حوزه های علمیه است.

استاد حوزه علمیه، تصریح کرد: نشست معاونین آموزش و پژوهشی و نشست تخصصی مدیران سطح سه حوزه علمیه خواهران خوزستان از جلسات مهم این مرکز بود که در اواخر فروردین ماه سال جاری برگزار شد که خوشبختانه استقبال از این جلسات بسیار باشکوه بود و همه معاونین و مدیران استانی حوزه علمیه خواهران حضوری صد در صدی در این جلسات داشتند./9461/پ202/س
ارسال نظرات