۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۹
کد خبر: ۱۰۸۷۶۴

جشن میلاد حضرت ولی‌عصر در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان، جشن میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) به همت بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز برگزار خواهد شد.
نيمه شعبان


به گزاش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، همزمان با فرا رسیدن نیمه شعبان جشن میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) به همت بنیاد فرهنگی و خیریه نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجم الدین مروجی طبسی، استاد حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

این مراسم معنوی یک شنبه هفته آینده 26 تیر از ساعت 17 و 30 تا اذان مغرب و عشاء با حضور کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه مهدویت و عموم اقشار مردم در مسجد آیت الله انگجی واقع در خیابان جمهوری اسلامی برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم کتاب‌«‌شفاعت و توسل‌» درس‌هایی از نقد وهابیت نوشته آیت الله نجم الدین طبسی و همچنین کتاب امید دل‌ها در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

گفتنی است، بنیاد نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز در کنار برگزاری سلسله نشست های ماهانه مهدوی، یکی از کتابخانه‌های تخصصی مهدویت را دارا است که عموم علاقه‌مندان می‌توانند از منابع آن بهره‌مند شوند.

چاپ کتب مهدوی، انتشار ویژه نامه‌ها، برگزاری کنگره‌های علمی و فقهی و همچنین ارتقای سطح بینش دینی و معرفتی شهروندان تبریزی از مهم‌ترین اهداف فعالیت بنیاد نیمه شعبان مسجد آیت الله انگجی تبریز است.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های این بنیاد می‌توانند به نشانی اینترنتی www.shamsevelayat.com مراجعه کنند./935/پ203/س

ارسال نظرات