۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۱۰۸۷۸۲
رییس جمهور:

برای اعتلای پرچم توحید و ولایت همچنان ایستاده‌ایم

خبرگزاری رسا ـ دکتر احمدی نژاد خطاب به دشمنان نظام اسلامی در جمع مردم بناب گفت: پای اعتلای پرچم توحید، عدالت و ولایت ایستاده ایم و از این راه نورانی باز نخواهیم نشست.
دکتر احمدي نژاد محمود احمدي نژاد، رييس جمهور
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، دکتر احمدی نژاد ساعتی قبل به منظور افتتاح چند پروژه عمرانی و صنعتی وارد استان آذربایجان شرقی شد.

رییس جمهور دقایقی قبل در مراسم افتتاح کارخانه ذوب و ریخته‌گری پیوسته و نورد گرم بناب با تاکید بر اینکه باید ایران را ساخت و به عنوان الگویی جهانی به مردم دنیا معرفی کرد، اظهار داشت: با وجود تحریم های اقتصادی و کج اندیشی‌های دشمنان، نظام اسلامی مسیر توسعه و تعالی را به سرعت طی کرده و الهام بخش دیگر ملت های عدالت خواه جهان است.

وی با تاکید بر این که تحریم های استکبار جهانی هیچ تأثیری در روند رشد و توسعه ایران اسلامی ندارد، خطاب به دشمنان نظام اسلامی گفت: پای اعتلای پرچم توحید، عدالت و ولایت ایستاده‌ایم و از این راه نورانی باز نخواهیم نشست.

دکتر احمدی‌نژاد خاطر‌نشان کرد: ایران اسلامی باید در همه عرصه‌‌ها بهترین دنیا باشد، چراکه دشمنان از اراده و توان ملت ایران در هراسند و نمی‌خواهند انقلاب اسلامی در صحنه عمل حضوری فعال و تأثیرگذار داشته باشد.

وی با بیان این‌که عقب ماندگی شایسته ملت پیرو رسول الله(ص) نیست، افزود: همه مسؤولان باید با سرلوحه قرار دادن خدمت بی‌منت در راستای آبادی و سازندگی ایران اسلامی تلاش کنند.

گفتنی است، مجتمع فولاد گستر شاهین بناب با ظرفیت تولید 550 هزار تن میلگرد آج دار با حضور رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری رسید، این مجتمع صنعتی با سرمایه گذاری 800 میلیارد ریال احداث شده است و برای 700 نفر ظرفیت ایجاد اشتغال دارد‌.

همچنین دکتر احمدی نژاد با حضور در شهرستان عجب شیر ضمن افتتاح مجتمع گسترش فولاد سهند از شرکت‌های وابسته به گروه سرمایه‌گذاری گسترش فولاد تبریز بازدید و با توضیحات مدیران و مهندسین این مجتمع در جریان روند راه‌اندازی و تولیدات این مجتمع قرار گرفت./935/پ202/س
ارسال نظرات