۲۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۱۰۸۷۸۶
در مراسم افتتاح مجتمع فولاد با حضور رییس جمهور؛

آیت الله شبستری خواستار تعدیل قیمت گاز و برق شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه تبریز با تاکید بر اتخاذ سیاست تعدیلی در مهار تورم گفت: موضوع گرانی گاز و برق در کمیته هدفمندی یارانه ها مطرح شود.
آيت الله شبستري آيت الله محسن مجتهد شبستري امام جمعه تبريز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت ‌الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در مراسم افتتاح مجتمع فولاد عجب‌شیر و بناب که با حضور رئیس جمهور همراه بود، اظهار داشت: اجرای موفق طرح هدفمندی یارانه ها با وجود جوسازی های گسترده دشمنان نظام، جای تقدیر دارد.

وی با تاکید بر اینکه حذف یارانه ها بایستی با احتیاط و اطلاع رسانی گسترده صورت گیرد، خاطر نشان کرد: همراهی مردم در اجرای این طرح نشان از درک بالای ملت دارد، اما دولت نیز بایستی ضمن قدرشناسی از این همدلی در کنترل قیمت های بازار و کالاهای اساسی مردم همت بیشتری به خرج دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در ادامه با انتقاد از گرانی قیمت گاز و برق، خواستار اتخاذ سیاست تعدیلی در مهار تورم و طرح موضوع گرانی گاز و برق در کمیته هدفمندی یارانه ها شد.

امام جمعه تبریز گفت: گرانی قیمت گاز و برق و به تبع آن افزایش سایر اجناس مورد نیاز عموم، نارضایتی و گلایه‌ های مردمی را به دنبال داشته که باید مسؤولان امر رسیدگی جدی و فوری به این امر داشته باشند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه قیمت گاز و برق بایستی شیب معتدلی در پیش گیرد، تاکید کرد: در حضور رئیس‌ جمهور از وزیر بازرگانی خواهش می ‌کنیم که این موضوع را پیگیری نماید، البته متولیان مساجد نیز نسبت به افزایش قیمت گاز گله دارند که ما جوابی برای آنها نداریم.

وی ادامه داد: مردم کاری به تورم های ناشی از بحران اقتصادی جهان ندارند، این ملت انتظار به حقی که از دولتمردان دارند، این است که دولت در مهار تورم و گرانی و همچنین کنترل قیمت های بازار سیاست های نظارتی گسترده تری داشته باشند./935/پ202/ج
ارسال نظرات