۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۰۹۰۹۰
مدیر حوزه علمیه امام صادق لبنان:

مقاومت یکی از مهمترین عوامل وحدت امت اسلام است

خبرگزاری رسا ـ علامه نابلسی وحدت مسلمانان را بزرگ ترین چالش در رویارویی با طرح های فتنه انگیزانه و مقاومت را یکی از مهمترین عوامل وحدت امت اسلام دانست.
شيخ عفيف نابلسي
به گزارش خبرگزاری رسا، علامه شیخ عفیف نابلسی، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) در شهر صیدا در جنوب لبنان، روز گذشته در دیدار با هیاتی از سوی جریان نهضت همگرایی به ریاست شیخ غازی حنینه، گفت: وحدت مسلمانان بزرگ ترین چالش در رویارویی با طرح های فتنه انگیزی و تفرقه افکنی و دسیسه های مذهبی، نژادی و طایفه ای است.

علامه نابلسی با تاکید بر اینکه مقاومت یکی از مهمترین عوامل وحدت امت اسلام است، گفت: اگر جریان ها و جنبش های مختلف اسلامی، فرهنگ و گزینه مقاومت را در پیش می گرفتند، وحدت اسلامی تقویت می شد و اختلاف ها و تمایزات مذهبی به حوزه فکر و نظر منتقل می شد و دشمنان اسلام قدرت سوء استفاده از آن را از دست می دادند.

شیخ غازی حنینه نیز با استقبال از سفر اخیر نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان به جنوب این کشور، وی را نماینده تمام عیار طایفه سنی مذهب لبنان دانست که بر معادله ارتش، ملت و مقاومت تاکید می کند و افزود: وحدت اسلامی و ملی به مثابه سوپاپ اطمینان است./981/ب902/گ
ارسال نظرات