۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۱۲۴
عضو مجلس خبرگان رهبری:

مردمی بودن مهم‌ترین ویژگی نظام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین، مردمی بودن را یکی از مهم‌ترین ویژگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: خدمت رسانی به مردم مهم ترین وظیفه مسؤولان در این نظام اسلامی است.
نماينده ولي فقيه در قزوين
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله هادی باریک بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در دیدار مدیر کل و کارمندان اداره کل مالیاتی استان، خدمت رسانی به مردم را مهم ترین وظیفه مسؤولان درنظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: همه مدیران در جامعه اسلامی باید در خدمت مردم باشند.

وی، مردمی بودن را یکی از مهم‌ترین ویژگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: امروز مدیران در نظام اسلامی باید خدمت به مردم را افتخاری برای خود بدانند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که مسؤولان در نظام اسلامی در برابر مردم به ویژه محرومان و انسان‌های مستضعف یک تکلیف و وظیفه مهم برعهده دارند، خاطرنشان کرد: مدیران باید از این فرصتی که در اختیار آنها قرار داده شده در جهت خدمت به اقشار مختلف مردم بهره گیرند.

آیت الله باریک بین در بخش دیگری از سخنان خود به مسأله مالیات اشاره کرد و با بیان این که فرهنگ پرداخت مالیات هنوز به خوبی در کشور نهادینه نشده است، ادامه داد: باید تلاش شود تا مردم به ویژه صاحبان مشاغل با این موضوع مهم آشنایی پیدا کنند.

امام جمعه قزوین با بیان این که پرداخت مالیات سبب تقویت زیرساخت‌های کشور خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر آحاد جامعه با پرداخت مالیات آشنا شوند بسیاری از زیرساخت های مهم در کشور نیز فراهم می شود.

نماینده ولی فقیه در قزوین با تأکید براین که پرداخت به موقع مالیات خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر دولت به مردم را فراهم می کند، تصریح کرد: مردم باید بدانند با پرداخت مالیات زمینه‌ساز پیشرفت و آبادانی کشور در ابعاد مختلف می شوند.

وی، پرداخت به موقع و مناسب مالیات را سبب رشد اقتصادی کشور دانست و با بیان این که در حال حااضر بسیاری از کشورهای دنیا از محل درآمد مالیات کشور خود را اداره می کنند، تصریح کرد: اگر این فرهنگ در جامعه ما نیز به خوبی نهادینه شود به طور رشد و تعالی جامعه در ابعاد مختلف به ویژه بخش اقتصادی را شاهد خواهیم بود./950/پ202/س
ارسال نظرات