۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۱۹۲
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

گسترش مدارس علوم دینی صدرا در آذربایجان شرقی ضروری است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: گسترش مدارس علوم و معارف دینی صدرا با توجه به صبغه دینی منطقه آذربایجان ضروری است.
دبيرستان علوم و معارف اسلامي صدرا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، فیروز رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی امروز در نشست بررسی مشکلات مدارس علوم و معارف دینی صدرا اظهار داشت: آشنایی بیش از پیش دانش آموزان با معارف دینی به یقین آینده ای روشن برای ایران اسلامی رقم خواهد زد.

وی خواستار ارتقای کمی و کیفی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا شد و بر رفع موانع موجود در گسترش این مدارس در سراسر استان تاکید کرد و گفت: گسترش مدارس علوم و معارف دینی صدرا با توجه به صبغه فرهنگی و دینی منطقه آذربایجان ضروری است.

رضایی با بیان اینکه از هر گونه حمایت برای راه اندازی مدارس علوم دینی صدرا در استان دریغ نخواهد شد، تاکید کرد: بازشناسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های مدارس صدرا ما را در حل بسیاری از مشکلات موجود یاری خواهد کرد.

همچنین حجت الاسلام حمید عظیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تربیت نیروهای متخصص و کارآمد در حوزه فرهنگ علوم دینی و تقویت ورودی حوزه های علمیه را از اهداف عالی تاسیس مدارس صدرا برشمرد.

وی افزود: نبود فضای آموزشی و فرهنگی مناسب مدارس صدرا از مهمترین مشکلات جذب دانش آموزان به این مدارس بوده و برای حل این مشکل، آموزش و پرورش باید با تهیه متون آموزشی و محتوای درسی مناسب چاره اندیشی نماید.

گفتنی است، هم اکنون هفت دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرا در شهرهای تبریز، بناب، آذرشهر، مرند و جلفا فعال هستند./935/پ203/س
ارسال نظرات