۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۰۹۲۱۱
در رادیو معارف؛

طرح سپرده طلای بانک‌ها مورد بررسی فقهی قرار می‌گیرد

خبرگزاری رسا ـ مدیر روابط عمومی رادیو معارف گفت: طرح جدید بانک صادرات موسوم به«طرح طلا» با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه در برنامه «فقه پویا» نقد و بررسی قرار می شود.
راديو معارف



محسن جانجانی، مدیر روابط عمومی رادیو معارف، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: طرح جدید بانک صادرات موسوم به «طرح سپرده طلا» با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه در برنامه «فقه پویا» نقد و بررسی می شود.

وی در ادامه افزود: این برنامه که در تاریخ 3 مرداد و از ساعت 22 پخش خواهد شد از کارشناسی حجج الاسلام سید عباس موسویان و مجید رضایی بهره می‌گیرد.

جانجانی اظهار داشت: فقه پویا عنوان برنامه‌ای است که در گروه فقه و سیره رادیو معارف و با هدف بررسی مسائل نوپدید اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی با نگاه کارشناسی علمی، فقهی و حقوقی طراحی و تولید می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه با تهیه کنندگی و سردبیری محمد جواد طوسی و اجرای کارشناسی سید مرتضی موسوی نژاد تهیه و پخش می شود.

شایان ذکر است، طرح سپرده طلای بانک صادرات، بحث ها و فتاوای مختلف فقهی مراجع بزرگوار تقلید را به دنبال داشته است.

گفتنی است، علاقه مندان به کسب آگاهی بیشتر از برنامه های رادیو معارف، صدای فضیلت و فطرت می توانند به پایگاه اینترنتی این رادیو به نشانی  http://radio.irib.ir/maaref مراجعه کنند./919/پ203/ع

ارسال نظرات