۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۱۰۹۳۷۴
حجت الاسلام و المسلمین حسنی:

جامعه امروز نیازمند روحانیون متعهد و متخصص است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: طلاب باید خود را مسلح به علم، تقوا و ابزارهای تبلیغی روز کنند تا بتوانند در همه عرصه ها با قدرت تمام وارد عمل شوند.
غلامرضا حسني
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی، رییس شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی،‌ در حاشیه برگزاری دوره دانش‌افزایی مدیران مدارس علمیه در ارومیه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به جهانی شدن اسلام، افزود: دنیای تشنه معارف الهی و اهل بیت‌(ع) است.

وی با بیان این‌که جامعه امروز نیازمند روحانیون متعهد و متخصص است، اظهار کرد: طلاب باید خود را مسلح به علم، تقوا و ابزارهای تبلیغی روز کنند تا بتوانند در همه عرصه ها با قدرت تمام وارد عمل شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، تربیت طلاب با تقوا و آشنا به علم روز را از وظایف مدیران مدارس علمیه دانست و خاطرنشان کرد: حوزه های علمیه به عنوان پرچمدار توحید و عدالت خواهی مردان بزرگی چون امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلانی را تربیت کرده است.

گفتنی است، دومین دوره دانش افزایی مدیران مدارس علمیه حوزه به منظور بررسی راهکارهای تحقق مطالبات رهبری امروز در ارومیه آغاز شد.

این دوره با حضور مدیران مدارس علمیه استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، همدان، گیلان، گلستان، مازندران، کرمانشاه و کردستان از امروز به مدت چهار روز در دهکده ساحلی چی چست ارومیه برگزار می شود./936/پ203/س
ارسال نظرات