۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۴
کد خبر: ۱۰۹۳۷۶
با حضور آیت الله استادی؛

پایگاه آموزشی پژوهشی واعظون رونمایی شد

خبرگزاری رسا ـ پایگاه آموزشی و پژوهشی واعظون وابسته به پژوهشکده باقرالعلوم(ع) با حضور آیت الله استادی رونمایی شد.
آيت الله استادي در رونمايي از پايگاه اينترنتي آموزشي و پژوهشي واعظون رونمايي از پايگاه اينترنتي آموزشي و پژوهشي واعظون رونمايي از پايگاه اينترنتي آموزشي و پژوهشي واعظون


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم رونمایی از پایگاه اینترنتی آموزشی و پژوهشی واعظون وابسته به پژوهشکده باقرالعلوم قم پیش از ظهر یکشنبه با حضور آیت الله استادی و شماری از اساتید و طلاب حوزه علمیه قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم آیت الله استادی راه‌اندازی این گونه پایگاه ها و سامانه ها را در جهت رفع آسیب های تبلیغ و ارائه محتوا و خوراک‌های لازم به مبلغان و روحانیان مؤثر دانست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با تاکید بر اینکه بیان شبهات در منبرها و سخنرانی‌ها بدون اینکه تسلط کافی بر جواب آن داشته باشیم آسیب‌زا است، ابراز داشت: فردی که می‌خواهد به شبهات پاسخ دهد، ابتدا باید خود تسلط کافی به پاسخ آن شبهه نیز داشته باشد.

امام جمعه موقت قم بیان داشت: امروز شرایط تغییر کرده و اطلاعات جامعه به ویژه نسل جوان گسترده شده است، از این رو مبلغان باید به گونه ای سخن بگویند که برای مردم و به ویژه نسل جوان جذاب باشد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه امروزه ما رقبای بسیاری پیدا کرده‌ایم، اضافه کرد: برای توفیق در این عرصه باید مطالعات و تحقیقات مان به اندازه کافی باشد.

حجت الاسلام راد حسینی، مسؤول پایگاه آموزشی و پژوهشی واعظون در مراسم رونمایی از این پایگاه اینترنتی گزارشی از فعالیت های این سایت و همچنین پژوهشکده باقرالعلوم ارائه کرد.

حجت الاسلام راد حسینی تصریج کرد: تمامی نامه ها، خطبه ها و حکمت های نهج البلاغه با چهار ترجمه و شش شرح در پایگاه آموزشی و پژوهشی واعظون گنجانده شده است.

وی اضافه کرد: بیش از 900 موضوع سخنرانی از خطبای معروف کشور در این سایت کار شده است.

حجت الاسلام راد حسینی گروه های سخنرانی، اخلاق، پژوهش در شروح نهج البلاغه، پاسخ به شبهات، حکایات، شیوه ها و ابزارهای تبلیغ دین، سامانه اطلس فرهنگی و تبلیغی، سیره اهل بیت(ع) و قرآن و عترت را از جمله بخش ها و گروه های مختلف پایگاه آموزشی و پژوهشی واعظون برشمرد.

این پایگاه آموزشی و پژوهشی که پیش از این نیز در دسترس کاربران فضای مجازی بود، به نشانی 
www.vaezoon.ir در دسترس کاربران و مبلغان قرار داشت، از امروز به صورت رسمی رونمایی شد.

گفتنی است، در این مراسم همچنین با حضور آیت الله استادی امام جمعه قم و حجت الاسلام احمد زادهوش، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، با اهدا لوح تقدیر از شماری از دست اندرکاران طراحی این پایگاه اینترنتی تجلیل شد. /924/پ202/ع

ارسال نظرات