۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۱۰۹۳۸۴

سلسله نشست‌های اخلاقی در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ سلسله نشست‌های اخلاقی و معرفتی در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در مهدیه تبریز برگزار خواهد شد.
حجت الاسلام والمسلمين سيد رحيم توکل


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، در آستانه فرا رسیدن ماه نور و برکت، سلسله جلسات اخلاقی و معرفتی در مسجد کرامت(مهدیه) تبریز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

این جلسات معنوی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدرحیم توکل، استاد حوزه علمیه قم از سه شنبه هفته جاری تا هفتم مرداد از پس از نماز مغرب و عشاء در مهدیه تبریز واقع در نصف راه با حضور خواهران و برادران برگزار می شود.

این جلسات اخلاقی که به همت هیئت رزمندگان اسلام آذربایجان شرقی، مؤسسه قرآن و عترت نور تبریز و هیئت امنای مهدیه تبریز برگزار خواهد شد، با هدف ایجاد آمادگی و کسب معرفت لازم برای ورود به ماه مبارک رمضان برپا می شود.

همچنین سلسله جلسات تخصصی مهدویت همه روزه در مسجد سالار شهیدان تبریز با حضور حجت الاسلام هاشمی نژاد، استاد حوزه علمیه مشهد برگزار می شود.

این جلسات معرفتی به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت ولی‌عصر(عج) و با هدف ارتقای دانش مهدوی شهروندان تبریزی پس از نماز مغرب و عشاء با حضور خواهران و برادران در مسجد سالار شهیدان واقع در خیابان امام خمینی برگزار می شود.

گفتنی است، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان جلسات مختلف اخلاقی و عقیدتی در مساجد محوری تبریز از جمله شعبان، شهیدی، سالار شهیدان، حصیرچیلر، چهارده معصوم، امام رضا(ع)، حاج احمد و امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد./935/پ203/س

ارسال نظرات