۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۱۰۹۳۹۶
رییس سازمان عقیدتی وزارت دفاع:

ولایت‌مداری رمز تحقق جامعه آرمانی است

خبرگزاری رسا ـ رییس سازمان عقیدتی وزارت دفاع با بیان این‌که ولایت‌مداری رمز تحقق جامعه آرمانی است، گفت: اگر از مسیر ولایت منحرف شویم جامعه با گمراهی و انحراف روبه‌رو می‌‌شود.
حجت‌الاسلام سيدجمال الدين ميرمحمدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام سیدجمال‌ میرمحمدی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، امروز در جمع کارکنان بنیان موتور وابسته به وزارت دفاع مستقر در شمال غرب کشور اظهار داشت: تحقق جامعه آرمانی و مورد رضایت حضرت ولی‌عصر(عج) تنها با ولایت مداری و تبعیت محض از ایشان خواهد بود.

وی با تاکید بر این‌که ولایت مداری نباید منحصر در زمان و مکان خاص باشد، گفت: اگر از مسیر ولایت منحرف شویم جامعه با گمراهی و انحراف روبه رو می‌شود، اگر امروز انقلاب اسلامی در‌ 32 سال گذشته با افتخار قله های پیشرفت و توسعه را طی کرده همه در سایه ولایت بوده است.

حجت الاسلام میرمحمدی ولایت مداری را تکلیف همگان در دوران غیبت امام زمان(عج) دانست و افزود: نقش بی بدیل رهبر معظم انقلاب در خنثی شدن فتنه سال 88 بر کسی پوشیده نیست، اگر برکات وجودی حضرت ایت الله خامنه ای شامل حال انقلاب اسلامی نبود، دشمنان لحظه ای در چپاول نظام اسلامی درنگ نمی کردند.

وی هدف اصلی دشمنان را مخدوش کردن اصل مترقی ولایت فقیه ارزیابی کرد و گفت: دشمنان داخلی و خارجی با حمایت از گروه های معاند نظام و جریان انحرافی درصدد نفوذ در دولت و القای باورهای غلط و در نهایت انحراف در مسیر روشن انقلاب اسلامی هستند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع جریان انحرافی، مدعیان دروغین ارتباط با امام مهدی(عج)، ترویج شعارهای انحرافی و تحریف آرمان های اصیل انقلاب اسلامی را ادامه فتنه سال 88 دانست و تصریح کرد: امروزه دشمنان و معاندان داخلی با تفسیر به رأی از منویات رهبر فرزانه انقلاب به دنبال چهره ای موجه برای خود هستند، غافل از این‌که ملت بصیر ایران با شاخص ولایت حق را از باطل تشخیص می دهند.

حجت الاسلام میرمحمدی ادامه داد: اگر از مسیر ولایت منحرف شویم جامعه با گمراهی و انحراف روبه‌رو می‌شود، دشمنان نیز با درک اهمیت و نقش رهبری نظام درصدد تضعیف جایگاه ولایت فقیه هستند.

وی در پایان با اشاره به موج بیداری ملت های مسلمان منطقه تصریح کرد: امروز چشم امید ملت های آزاده و بیدار به مردم ایران دوخته شده، مقاومت ایرانیان با تحریم ها و تهدیدهای دشمنان مایه امید ادامه نهضت اسلامی مسلمانان منطقه است./935/پ202/س
ارسال نظرات