۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۱۰۹۴۷۱
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

مرکز مشاوره دینی در مرکز مازندران آغاز به کار می‌کند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران از آغاز به کار جلسه پرسمان و مشاوره مستقیم و حضوری با عنوان «زمزم معرفت» همزمان با ماه مبارک رمضان در ساری خبرداد.
پاسخگويي به سؤالات ديني
محمد جونیان، مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از آغاز به کار جلسه پرسمان و مشاوره مستقیم و حضوری با عنوان «زمزم معرفت» همزمان با ماه مبارک رمضان در ساری خبرداد.

وی با بیان این که این طرح از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران و با همکاری مؤسسه کانون آشنایی با معارف اسلامی به منظور ارائه خدمات مشاوره دینی در ماه مبارک رمضان اجرا می شود، بیان داشت: جلسات مشاوره با حضور اساتید و کارشناسان دینی حوزه و دانشگاه برگزار می شود.

مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: مشاوره های دینی در زمینه های قران حدیث، نهج البلاغه، احکام، عرفان، کلام، تاریخ ودیگر مسائل دینی از روز دوشنبه دهم مرداد مصادف با اول ماه مبارک رمضان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این جلسات مشاوره از روز دوشنبه اول ماه مبارک رمضان عصر ها از ساعت 17 تا 19 در کانون آشنایی با معارف اسلامی واقع در ساری، میدان شهدا، جنب مصلی امام خمینی(ره) برگزار می شود.

مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: در این جلسات مشاوره دینی از اساتید مجرب حوزه علمیه مازندران نظیر، حجت الاسلام ابوترابی، رییس دانشگاه علوم قرآنی استان، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیر حوزه های علمیه استان، حجت الاسلام حسینی، رلییس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه مازندران و حجت الاسلام غفاری، استاد حوزه علمیه دعوت خواهد شد.

جونیان با اشاره به این که مازندران از دارا بودن مراکز معتبر مشاوره دینی محروم است، تصریح کرد: این مرکز با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران این دوره مشاوره را همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز خواهد کرد.

وی با اشاره به این که درخواست های بسیاری درخصوص راه اندازی یک مرکز مشاوره دینی از سوی مردم به ویژه نسل جوان به دفتر آیت الله طبرسی ارائه شده است، ادامه داد: خوشبختانه این مرکز با حمایت های نماینده ولی فقیه دراستان فعالیت خود را آغاز کرده است.

مسؤول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که مردم در طول سال در حوزه های مختلف نیازمند مشاوره هستند، افزود: با آغاز ماه مبارک رمضان میزان درخواست مردم به منظور اطلاع از یک سری احکام دینی بیشتر می شوند که در حال حاضر این زمینه در مرکز استان فراهم شده است.

وی در پایان سخنان خود گفت: علاقه مندان می تواند جهت مشاوره تلفنی با شماره 0151 - 3244475-6 تماس و یا برای مشاوره حضوری به نشانی ساری، میدان شهدا، جنب مصلی امام خمینی(ره)، مؤسسه کانون آشنایی با معارفت اسلامی مراجعه کنند./950/پ202/س
ارسال نظرات