۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۰
کد خبر: ۱۰۹۵۰۴
با حضور آیت الله حسینی بوشهری؛

احداث استاد‌سرای حوزه علمیه ارومیه آغاز شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور عضو شورای عالی حوزه ‌کلنگ احداث استاد سرای حوزه علمیه ارومیه به زمین زده شد.
ساخت و ساز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، عملیات ساخت استاد سرای حوزه علمیه ارومیه با حضور آیت الله حسینی بوشهری، عضو شورای عالی حوزه و امام جمعه قم، حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی، معاون امور استان‌ها و آموزش حوزه‌های علمیه کشور و حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه و رییس شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه آغاز شد.

این استادسرا در جوار مصلای امام خمینی(ره) ارومیه در زمینی به مساحت 700 متر مربع به صورت آپارتمانی در بیست واحد احداث می شود.

آیت الله حسینی بوشهری، عضو شورای عالی حوزه و خبرگان رهبری و امام جمعه قم در مراسم کلنگ زنی این پروژه، تربیت سربازات صالح برای امام زمان‌(عج) و نظام جمهوری اسلامی ایران را از وظایف عالمان دینی برشمرد و گفت: حوزه و عالمان دین وظیفه دارند تا در راستای تامین نیروی حوزوی مورد نیاز در تمامی عرصه ها تلاش کنند.

حجت الاسلام عبدالکریم فرحانی نیز در این مراسم، با تاکید بر رسیدگی به امور حوزه ها و تلاش برای توسعه و گسترش آن، حضور آیت الله حسینی بوشهری را در حوزه‌های استانی، نوید بخش بالندگی حوزه های علمیه دانست.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا حسنی، نماینده ولی فقیه و رییس شورای عالی حوزه های علمیه آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این مراسم با قدردانی از توجه شورای عالی حوزه به حوزه های علمیه آذربایجان غربی، گفت: امیدوارم این استاد سرا و در کنار آن حوزه علمیه امام خامنه ای ارومیه موجب تربیت طلاب فاضل و در سطح بین المللی شود.

همچنین حجت الاسلام جواد قهرمانی، مدیر استانی حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی اظهار داشت: با حمایت بزرگان حوزه، حوزه علمیه آذربایجان غربی را به نحو شایسته و مطلوبی توسعه خواهیم داد تا در جهت تأمین نیروهای مورد نیاز نظام اسلامی قدمی برداشته باشیم./936/پ202/س
ارسال نظرات