۰۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۱۰۹۵۸۲

گسترش مدارس علمیه خواهران در زنجان پیگیری می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه خواهران زنجان از گسترش و توسعه مدارس علمیه خواهران در سراسر این استان خبر داد.
حوزه علميه خواهران
حجت‌الاسلام بلال محمدی، مدیر حوزه علمیه خواهران استان زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا اظهار داشت: ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه بسیاری در حوزه علوم دینی زنجان وجود دارد که بایستی شناسایی و پرورش یابند.

وی با تاکید بر اینکه زنجان در طول تاریخ مهد پرورش علمایی بسیار تأثیرگذار بوده است، خاطر‌نشان کرد: این استان در حال حاضر دارای سه مدرسه علمیه خواهران است که امیدواریم با حمایت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و رویکرد مثبتی که در میان ساکنان استان وجود دارد این تعداد مدارس در سال های آینده گسترش یابد.

مدیر حوزه علمیه خواهران زنجان از گسترش و توسعه مدارس علمیه خواهران در سراسر این استان خبر داد و گفت: همه ساله با متقاضیان زیادی برای نام‌نویسی در مدارس عملیه خواهران در استان زنجان روبه‌رو هستیم که به سبب محدودیت ظرفیت پذیرش قادر به پاسخگویی به خواهران علاقه‌مند نیستیم.

وی با بیان این‌که طرح مطالعاتی احداث مدارس علمیه خواهران در شهرستان‌های استان زنجان در حال مطالعه است، خاطر‌نشان کرد: ضرورت فعالیت تبلیغی بانوان طلبه در سطوح مختلف اجتماعی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود.

حجت الاسلام محمدی ترویج اصولی و صحیح فرهنگ دینی در جامعه را در گرو فعالیت حوزه‌های علمیه دانست و گفت: با گذشت سه دهه از عمر انقلاب اسلامی دوران اثرگذاری حوزه‌های علمیه و روحانیت در بخش‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی فرا رسیدن است./935/پ202/س
ارسال نظرات