۰۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۸:۵۹
کد خبر: ۱۰۹۷۲۱
آیت الله موسوی جزایری:

توان نظامی ایران به نفع اسلام و ضد اسرائیل است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری با اشاره به بازدید فرمانده معظم کل قوا از توانمندی‌های دریایی سپاه و ارتش در بندر عباس بیان کرد: توان نظامی ایران به نفع اسلام و ضد اسرائیل است.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان، امام جمعه اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، در خطبه های نماز جمعه مصلای کوت عبدالله اهواز با اشاره به بازدید فرمانده معظم کل قوا از توانمندی‌های دریایی سپاه و ارتش در بندر عباس بیان کرد: رهبر معظم انقلاب برای نیروهای مسلح و امور دفاع از جمهوری اسلامی اهمیت ویژه ای قائل هستند، از این رو ایشان اقدام به سفر و بازدید از توانمندی های آنها کردند.

امام جمعه اهواز، بر توان بالای نیروهای مسلح ایران در منطقه تأکید کرد و گفت: تمام این توان متوجه اسرائیل و دشمنان اسلام است و آنها باید از نیروهای مسلح ما هراس داشته باشند؛ و این بشارت الهی است که پیروزی با متقین و صبر پیشه کنندگان است.

آیت الله موسوی جزایری، با بیان این که نیروی دریایی و مسلح ایران در خدمت همه ملت های اسلامی و ضد اسرائیل است، خاطرنشان کرد: ملت های اسلامی و کشورهای منطقه باید بدانند که توان تسلیحاتی ایران فقط ضد اسرائیل است؛ از این رو بیهوده نهراسند و به شایعه و شبه افکنی نپردازند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود 5 مرداد، سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: آیات و روایات فراوانی در خصوص اهمیت نماز جمعه نقل شده که همه نشان دهنده اهمیت این امر می باشد و بنا به فرموده امام خمینی (ره)، نماز جمعه در رأس امور است و اگر انقلاب هیچ ثمره ای هم نداشت همین نماز جمعه برای ما کافی بود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، همچنین در خطبه های اول نماز جمعه، ضمن دعوت همگان به رعایت تقوای الهی و تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، به بیان آیات و روایاتی در خصوص اهمیت و فضیلت این ایام پرداخت و بر لزوم حفظ وحدت، احسان و نیکوکاری تأکید کرد.

وی آماده سازی روحی و قلبی جهت استقبال از ماه مبارک رمضان را از سنت های پیامبر اکرم(ص) عنوان کرد و افزود: بر ما لازم است که خود را برای این ماه و اوقات پر فضیلتش آماده کنیم تا بتوانیم از فیوضات و کرامات الهی نهایت بهره را ببریم.

امام جمعه اهواز، در پایان با بیان این که افراد معذوری که قادر به روزه داری نیستند، باید حرمت این ماه را حفظ کنند، خاطرنشان کرد: روزه خواری کاری حرام است و بر همگان لازم است که حرمت این ماه را حفظ کنند./9453/پ202/ص
ارسال نظرات