۰۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۱۰۹۷۲۲
امام جمعه موقت اهواز:

قدرت نیروی دریایی ارتش و سپاه خاری در چشم استکبار جهانی است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت اهواز، بیان کرد: امروزه قدرت نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاری در چشم استکبار جهانی است.
حجت الاسلام و المسلمين حاجتي
امام جمعه موقت اهواز
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام و المسلمین میر احمد رضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، با اشاره به بازدید مقام معظم رهبری از نیروی دریایی در خلیج فارس، ابراز داشت: امروزه قدرت نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاری در چشم استکبار جهانی است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به افتتاح بلندترین سد خاکی کشور در شهر گتوند، بیان داشت: افتتاح این سد در خوزستان نشان از توسعه، عمران و آبادی این استان است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، در ادامه سخنان خود خاطر نشان ساخت: افتتاح سد عظیم گتوند در این شهر، عامل اشتغال جوانان و پویایی این شهر در آینده ای نزدیک می باشد.

نویسنده کتاب عصر امام خمینی، به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: نماز گزاران با غنیمت شمردن این فرصت، گامی را در راستای افزودن معنویات خود و حل مشکلات مردم در این ماه قرآنی بردارند.

امام جمعه موقت اهواز، در ادامه خواستار کمک روزه داران ماه مبارک رمضان و همچنین مؤمنان نماز گزار به کسانی که بی گناه و به خاطر مسائل مالی در زندان ها عمر خود را سپری می کنند، شد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به این که امسال از سخت ترین سال های رؤیت هلال ماه مبارک رمضان می باشد، تصریح کرد: پارامتر ها موجب می شود که رؤیت هلال در افق با چشم غیر مسلح امکان پذیر نباشد که از این رو امکان رؤیت هلال در غروب یکشنبه با چشم، به هیچ عنوان وجود ندارد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی، پیرامون موضوع نخستین روز ماه مبارک رمضان اضافه کرد: امسال روز دوشنبه به عنوان روز شک در این ماه قرار می گیرد.

امام جمعه موقت اهواز، به 5 مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: همواره حضور مردم خون گرم و ولایت مدار خوزستان در نماز جمعه موجب الگوشدن در تمام کشور شده است.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، از حضور پرشور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان مسجدی در این هوای گرم تقدیر کرد و افزود: از تلاش های ستاد اقامه نماز جمعه اهواز به جهت تدارک لوازم اقامه نماز جمعه در این هوای گرم تشکر و قدردانی می نماییم.

وی همچنین در خطبه نخست نماز جمعه اهواز با تأکید بر رعایت تقوای الهی، خاطر نشان کرد: رعایت تقوای الهی موجب آرام بخشی دل ها و رشد جامعه اسلامی می شود./9463/پ202/ص
ارسال نظرات