۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۱۰۹۷۵۸

جزئیات سفر رییس جمهور به تبریز اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ مردم تبریز در حالی فردا میزبان دکتر احمدی نژاد خواهند بود، که در این سفر چند پروژه مهم عمرانی و فرهنگی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهند گرفت.
سفر احمدي نژاد
محمد اشرف‌نیا، معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: دکتر احمدی نژاد فردا برای افتتاح چند پروژه مهم عمرانی و فرهنگی وارد شهر تبریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه سفر فردای رئیس جمهور، دومین سفر پیاپی وی به استان در 20 روز اخیر است، خاطر نشان کرد: فردا دو طرح بزرگ ملی در استان، با حضور رییس جمهور رسما افتتاح خواهد شد

اشرف نیا با بیان اینکه دکتر احمدی‌نژاد در مراسم جشن ثبت جهانی بازار تبریز نیز حضور خواهد یافت، ادامه داد: ثبت جهانی بازار تبریز نزدیک به دو سال طول کشید که با این اتفاق مبارک، فرهنگ و تفکر معماری مردم آذربایجان ثبت جهانی شد.

معاون عمرانی استانداری آذربایجان شرقی افتتاح آزادراه تبریز زنجان را از دیگر برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به تبریز دانست و گفت: این آزادراه اولین آزادراه کوهستانی کشور است که فاز دوم آن به طول 26 کیلومتر از بستان‌آباد تا قزلجه ‌میدان شامل تونل‌ های دوقلوی شبلی به دست رئیس جمهور افتتاح خواهد شد.

وی همچنین از افتتاح طرح مسکن مهر استان به دست رییس جمهور خبر داد و گفت: در سفر رئیس جمهور به استان از 16 هزار و 116 واحد مسکن مهر در آذربایجان شرقی شامل چهار هزار و 213 واحد در شهر جدید سهند، پنج هزار و 700 واحد در بافت‌های فرسوده استان، دو هزار و 205 واحد در شهرهای زیر 25 هزار نفر و سه هزار و 809 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت بهره‌برداری خواهد شد./935/پ202/ص
ارسال نظرات