۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۱۰۹۷۶۷
ائمه جمعه خوزستان تأکید کردند:

اقدام سپاه پاسداران در مقابله با گروه تروریستی پژاک ستودنی است

خبرگزاری رسا ـ ائمه جمعه خوزستان در خطبه های نماز جمعه این استان تأکید کردند: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با گروه تروریستی پژاک ستودنی است.
اقدام سپاه پاسداران در مقابله با گروه تروریستی پژاک ستودنی است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خوزستان، ائمه جمعه استان روز گذشته در خطبه های نماز جمعه این هفته تأکید کردند: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با گروه تروریستی پژاک ستودنی است.

اسلامی منهای روحانیت، اسلام آمریکایی است

حجت الاسلام شکرالله سلیمانی، امام جمعه بهبهان، در خطبه های این هفته نماز جمعه، با اشاره به سالروز شهادت آیت الله شیخ فضل الله نوری، بیان داشت: اختلاف و تفرقه دشمنان در میان رهبران انقلاب مشروطه، عامل به شهادت رسیدن این عالم وارسته شد.

امام جمعه بهبهان، در ادامه سخنان خود خاطر نشان ساخت: امروزه در صورت عدم هوشیاری ملت ایران خطر فتنه، تفرقه و اختلاف استکبار جهانی بی تردید جامعه ما را تهدید خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در برهه کنونی دشمنان اسلام روحانیت را خطر جدی در مقابله با نقشه های خود می دانند که از این رو تز اسلام منهای روحانیت که در واقع همان اسلام آمریکایی است را دنبال می کنند.

حجت الاسلام سلیمانی، در پایان به بازدید فرمانده کل قوا از نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران اشاره و تصریح کرد: دوران تسلط خلیج فارس و اتکا بر ابر قدرت ها به پایان رسیده که در واقع جمهوری اسلامی ایران ریشه این ذلت را در این منطقه خشکانده است.

اقدام سپاه پاسداران در مقابله با گروه تروریستی پژاک ستودنی است

حجت الاسلام سید عبدالرضا حسینی فر، امام جمعه موقت شیبان، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان، به درگیری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گروهک تروریستی پژاک اشاره کرد و افزود: بی تردید این گروه تروریستی از سوی استکبار جهانی حمایت می شود.
امام جمعه موقت شیبان، در ادامه سخنان خود خاطر نشان ساخت: اساسی ترین هدف دشمنان از حمایت گروه تروریستی، لطمه زدن به امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حجت الاسلام حسینی فر، در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیک شدن ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: پرهیز از گناهان و رعایت تقوای الهی عامل موفقیت روزه داران در ماه مبارک رمضان می شود.

امام جمعه موقت شیبان، همچنین خواستار توجه ویژه روزه داران و نماز گزاران به ایتام، مستمندان و افراد بی بضاعت در ماه مبارک رمضان شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود به بازدید فرمانده کل قوا از نیروی دریایی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: بازدید مقام معظم رهبری از یگان های نیروی دریایی ارتش و سپاه، نشان از اهمیت دادن معظم له به امنیت خلیج فارس دارد.

حفظ وحدت ملی با محوریت ولایت فقیه در جامعه اسلامی ضروری است

حجت الاسلام غضبان معرف، امام جمعه شهرک طالقانی، با توصیه به نماز گزاران پیرامون هوشیاری آنها نسبت به افراد منافق و تفرقه افکن، اظهار داشت: همواره افراد فتنه گر به دنبال استفاده از غفلت مردم هستند تا ضربه ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه وارد کنند.

امام جمعه شهرک طالقانی، با تأکید بر وحدت و یکپارچگی ملی در برهه کنونی، ایراد داشت: ملت ایران باید با آگاهی، بصیرت و پشتیبانی از ولایت فقیه اتحاد خود را در جامعه اسلامی حفظ و از ایجاد رخنه ای در دیوار فولادین حکومت حضرت بقیه الله الاعظم(عج) مانع شوند.

وی با اشاره به 5 مردادماه سالروز اقامه نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: استکبار جهانی همواره از نماز جمعه در هراسند زیرا نماز جمعه وحدت و همدلی میان مردم و تمسک به ولایت فقیه که در امتداد ولایت ائمه عصمت و طهارت(ع) می باشد.

تشکیل شورای حل اختلاف امری حکیمانه از سوی رهبر معظم انقلاب است

حجت الاسلام سید عبد النبی موسوی فرد، امام جمعه خرمشهر، به حکم مقام معظم رهبری نسبت به تشکیل شورای حل اختلاف و هماهنگی میان سه قوه اشاره کرد و افزود: تشکیل این شورا از سوی رهبر معظم انقلاب، امری حکیمانه، با داریت و ضروری بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: در این ماه همه مسلمانان در ضیافت الهی هستند که این ضیافت بهترین فرصت جهت نزدیکی همگی به درگاه الهی است.

امام جمعه خرمشهر، در پایان بر آماده سازی فضای جامعه، نگه داشتن حرمت ماه مبارک رمضان، دوری از اسراف، توجه به فقراء و مستمندان، صله رحم، نگهدای زبان خود از غیبت و احترام در برخورد با مردم در این ماه پرفضیلت توصیه کرد.

ترور اقدام دشمنان اسلام برای تخریب وجهه نظام مقدس اسلامی است

حجت الاسلام بیگدلی، امام جمعه موقت دزفول، با اشاره به عملیات های مختلف استکبار جهانی علیه نظام مقدس اسلامی، اذعان داشت: ترور، انفجار و ایجاد فضای ناامنی در جامعه اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی در راستای تخریب وجهه این انقلاب در سطح بین الملل است.

وی همچنین به درگیری سپاه پاسداران با گروهک تروریستی پژاک در کردستان اشاره و تصریح کرد: به شهادت رسیدن شش تن از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشان از ضعف دشمن در مقابله منطقی با جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه موقت دزفول، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، بیان داشت: امیدواریم در این ماه پرفضیلت روزه داران با غنیمت شمردن این فرصت گامی را در راستای احیای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر انجام دهند./9463/پ201/ص
ارسال نظرات