۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۱۰۹۷۷۰
صدر:

فتنه گران باید بهای صدمات وارده به ملت را بپردازند

خبرگزاری رسا ـ سیدشهاب الدین صدر گفت: افرادی که در جریان فتنه، به عنوان مهره بیگانه به انقلاب آسیب زدند، در شرایط فعلی نمی توانند برای بازگشتن به بدنه انقلاب شرط بگذارند.
سيد شهاب الدين صدر


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سید شهاب الدین صدر، نائب رییس مجلس شورای اسلامی روز گذشته در همایش سراسری دبیران جامعه اسلامی کارگران کشور در تبریز با اشاره به حوادث فتنه سال 88 اظهار داشت: افرادی که در جریان فتنه، بعنوان مهره بیگانه به انقلاب آسیب زدند، در شرایط فعلی نمی توانند برای بازگشتن به بدنه انقلاب شرط بگذارند.

نایب رییس مجلس با تاکید بر اینکه آنها از جرگه انقلاب خارج شدند و نمی توان به آنها اعتماد کرد، خاطر نشان کرد: فتنه گران باید توبه کرده و بهای صدمات وارده به ملت را بپذیرند و بپردازند.

وی در ادامه جریان انحرافی را جلوه ای دیگر از فتنه دشمنان داخلی و خارجی دانست و گفت: خط اصیل امام یک خط روشن و شفاف است و ترد کمونیست ها و لیبرال ها بعد از انقلاب اسلامی از سوی رهبر نشان داد که امام خمینی در مورد انقلاب با هیچ کس مماشات ندارد.

شهاب الدین صدر با تاکید بر اینکه مقاومت اسلامی ملت ایران در برابر تحریم ها و تهدیدهای مختلف، استکبار جهانی را به ستوه آورده است، خاطر نشان کرد: نظام سلطه از اینکه این نظام بتواند با قرار گرفتن در مسیر پیشرفت و توسعه گسترش یافته و بعنوان یک کشور قدرتمند و مقتدر در کشور شناخته شود در هراس اند.

نایب رییس مجلس ضمن هشدار نسبت به اینکه دشمنان و فتنه گران به دنبال تکرار حوادث سال 88 هستند، گفت: تاکید مکرر رهبر فرزانه انقلاب بر عبرت گیری از فتنه 88، نشان از توطئه های روزافزرون دشمنان برای براندازی نظام اسلامی و روی کار آمدن اسلام طالبانی دارد.

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اینکه دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ایجاد فضایی غبارآلود در آستانه انتخابات مجلس هستند، اظهار داشت: جامعه غبار آلود خوف انگیز است و در چنین شرایطی مردم نمی توانند حق را تشخیص دهند، باید دانست که تنها شاخص ولایت و رهبری نظام است.

وی در پایان بیداری امت اسلامی را الهام گرفته از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی ایران دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی، متعلق به ایران نیست، موج بیداری اسلامی به عشق انقلاب ملت ایران صورت گرفت و نقطه‌ی امید این کشورها جمهوری اسلامی است./935/پ202/ص

ارسال نظرات