۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۵
کد خبر: ۱۰۹۸۸۱
با هدف گسترش اسلام هراسی؛

تدریس کتابهای ضد اسلامی در پلیس فدرال آمریکا

خبرگزاری رسا ـ پلیس فدرال آمریکا در طرحی اقدام به تدریس کتب و نمایش اسلایدهای ضد اسلامی به افراد تازه استخدام شده در این سازمان کرده است.
کتاب حقيقت درباره محمد(ص)
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از hizb-america، پلیس فدرال آمریکا طرح تدریس کتابهای ضد اسلامی به افراد تازه استخدام شده را اجرا می کند. در این طرح دین اسلام به عنوان دین عقب مانده و تروریسم معرفی می شود.

در میان لیست کتابهایی که تدریس می شود کتابی تحت عنوان "واقعیتهایی درباره محمد ، موسس غیر قابل تحمل ترین دین جهان " وجود دارد که نویسنده آن روبرت اسپنسر یکی از نویسندگان و منتقدان افراطی ضد اسلام می باشد.

وی بنیانگذار طرح توقف اسلام گرایی در آمریکا است و در این کتاب اتهامات و درو غهای فراوانی را به اسلام و مسلمانان نسبت داده و یک چهره منفور از اسلام به خواننده نشان می دهد.

گفتنی است، اف بی آی از کتاب اسپنسر ، تمجید کرده است و کارکنان این سازمان را وادار به جستجو و تحقیق درباره دیدگاه های اسپنسر درباره اسلام می کنند.

همچنین در این طرح به اصطلاح آموزشی، گفته می شود که اسلام در هر کجا گسترش پیدا کند فرهنگ آن کشور را تبدیل به فرهنگ عربی قرن هفتم می کند که درک آن برای غربی ها بسیار سخت است.

لازم به ذکر است، علی رغم سخت گیریهای فراوان علیه مسلمانان و تبلیغات منفی گسترده علیه اسلام، آمار اسلام گرایی در آمریکا رو به گسترش است و دولتمردان و مسئولان بلند پایه آمریکایی از این آمار ابراز نگرانی کرده اند./982/ب902/گ
ارسال نظرات