۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۱۰۹۸۹۰
فرمانده سپاه عاشورا:

تبعیت محض از ولایت انقلاب اسلامی را بیمه کرده است

خبرگزاری رسا ـ فرمانده سپاه عاشورا گفت: تبعیت محض از ولایت فقیه پایه‌های انقلاب را مستحکم و ماندگاری آن را بیمه کرده است.
پورجمشيديان فرمانده سپاه عاشورا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان، فرمانده سپاه عاشورا، امروز در جمع فرماندهان، رزمندگان و بسیجیان استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: خدمت در سپاه و بسیج بازنشستگی نمی شناسد، چراکه سربازی انقلاب اسلامی و حضرت ولی عصر(عج) پایان شدنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج تا آخرین لحظه از آرمان های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع خواهد کرد، گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه و گسترش فرهنگ بسیجی در سطوح مختلف اجتماعی هستیم، ماموریت بسیج تنها صدور کارت بسیجی نیست و بلکه یک مجموعه فرهنگی و کار عقیدتی بزرگ محسوب می ‌شود. 

پورجمشیدیان با تاکید بر این‌که با الگوی بسیج می‌توان در کشور کارهای بزرگی را انجام داد، خاطر نشان کرد: نباید وقت بسیجیان در پایگاه‌ها به کارهای عادی و پیش پا افتاده معطوف شود، امروز نیازمند اجرای برنامه‌های منسجم عقیدتی و فرهنگی هستیم.

وی تبلیغات سوء دشمنان علیه سپاه و بسیج را نشان از موفقیت این نهاد انقلابی در 32 سال گذشته دانست و خاطر‌نشان کرد: بسیجیان با تبعیت محض از ولایت، ضمن بر طرف کردن فتنه‌ها، با ایجاد بصیرت در جهت آگاهی بخشی به عموم اقشار جامعه تلاش کردند.

فرمانده سپاه عاشورا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موج بیداری اسلامی در کشورهای منطقه تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران تمام معادلات مادی جهان را بر هم زده و حضور مردان و زنان کشور در عرصه‌های دفاع از آرمان‌های مقدس نظام، استکبار را مات و مبهوت ساخت و باید بگوییم حرکت در محور ولایت ضامن پیروزی ملت ایران است.

وی با اشاره به جنگ نرم استکبار جهانی و تهدیدات مختلف آنان افزود: امروز استکبار جهانی برای اینکه به اهداف شوم خود در استثمار منطقه خاورمیانه خصوصا کشورهای اسلامی و بالاخص ایران اسلامی دست یابد با توسل به جنگ نرم، ارزش‌های مقدس ما را نشانه گرفته و در این مسیر مراکز علمی را در سیبل تهاجمات خود قرار داده است.

پورجمشیدیان با اشاره به این‌که تبعیت محض از ولایت فقیه پایه‌های انقلاب را مستحکم و ماندگاری آن را بیمه کرده است، افزود: روشنگری و بصیرت بخشی به عموم مردم اقتدار و عزت انقلاب را افزون می‌سازد و همه اقشار مختلف مردم باید بصیرت و آگاهی خود را تقویت کرده چرا که این روشنگری و بصیرت باعث شکست دشمنان در تمام عرصه‌ها خواهد بود.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب امروز در عرصه جنگ نرم، ارزش‌ها و باورهای دینی را هدف قرار داده که بهترین راه مقابله با آن شناخت و بصیرت معنوی است، گفت: امروز دشمنان نظام در همه جبهه‌ها از جمله اقتصادی، نظامی، سیاسی، فرهنگی، کشور را تهدید می‌کنند؛ از این رو ملت ایران برای مقابله با این تهدیدات باید با بیداری و آگاهی، آمادگی همه جانبه داشته و با بصیرت حرکت کنند./935/پ202/س
ارسال نظرات