۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۱۱۰۰۱۱
آیت الله طبرسی:

ترویج صحیح اندیشه اسلامی سد محکمی در برابر ‌شبهات است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در مازندران به طرح شبهات گسترده از سوی دشمنان علیه ارزش‌های دینی جامعه اشاره کرد و گفت: ترویج صحیح اندیشه ناب اسلامی بهترین سد برای خنثی کردن توطئه دشمنان اسلام است.
آيت الله طبرسي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نور الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در مراسم آغاز به کار طرح طرح پرسمان و مشاوره مستقیم در ساری، با اشاره به طرح شبهات گسترده از سوی دشمنان اسلام، پاسخگویی به این شبهات را ضروری دانست.

وی با بیان این که دشمنان نظام اسلامی با طرح این شبهات در تلاش هستند تا اعتقادات دینی نسل جوان جامعه را تضعیف کنند، افزود: امروز شبهات ایجاد شده در حوزه دینی، سیاسی و حتی فرهنگی خطر بزرگی است که باید از سوی مبلغان دینی به آن پاسخ داده شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، روحانیت را بهترین قشر برای پاسخگویی به شبهات دینی معرفی کرد و با بیان این که یک مبلغ دین باید با شناخت صحیح از شبهات جامعه در جهت پاسخگویی به آن گام بردارد، گفت: اگر به شبهات مطرح شده پاسخ صحیح داده نشود، نسل جوان ما در دام دشمنان گرفتار خواهند شد.

آیت الله طبرسی با بیان این که امروز دشمنان اسلام برای نسل جوان ما دام های خطرناکی را طراحی کرده اند، ادامه داد: آنها در تلاش هستند تا با ایجاد شبهه در جامعه اسلامی جوانان و نوجوانان را نسبت به جامعه اسلامی بدبین کنند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که نباید نسل جوان را رها کنیم، ادامه داد: جوانان امروز کشور ما نیازمند هدایت و راهنمایی در بخش‌های مختلف هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، نسل جوان را گروه هدف دشمنان نظام اسلامی دانست و با بیان این که دشمن به دنبال بیگانه کردن نسل جوان نسبت به نظام اسلامی است، بیان داشت: مبلغان دینی باید در ماه مبارک رمضان با تقویت ارتباط خود با نسل جوان آنها را از اهداف شوم دشمنان با خبرسازند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به سه دهه تلاش مذبوحانه دشمنان علیه ارزش‌های دینی ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که علیرغم شکست همه توطئه‌های دشمن در سی سال گذشته، اما آنها همچنان در این حوزه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

آیت الله طبرسی، ترویج صحیح معارف ناب اسلامی را بهترین سد برای مقابله با عرفان های نوظهور و انحرافی دانست و خاطرنشان کرد: متولان دینی و فرهنگی جامعه باید نسل جوان جامعه را با عرفان حقیقی آشنا کنند.

وی با بیان این که اگر معارف دینی به شیوه ای هنرمندانه و هدفمند به نسل جوان ارائه شود، تأثیرگذاری آن چند برابر خواهد شد، ادامه داد: جوانان امروز کشورمان نیازمند درک مناسب از اندیشه های ناب اسلامی هستند./950/پ202/ی
ارسال نظرات