۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۱۰۰۲۳

‌بیست و سومین شماره دو هفته نامه ندای طالبیه منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ بیست و سومین شماره از دو هفته نامه ندای طالبیه ویژه نامه خبری حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در تبریز منتشر شد.
نداي طالبيه 23
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، بیست و سومین شماره دو هفته‌نامه ندای طالبیه، ویژه‌نامه حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی در تبریز منتشر و در اختیار مراکز حوزوی و دینی این استان قرار گرفت.

گزارشی از همایش بزرگ روحانیت آذربایجان شرقی در آستانه ماه مبارک رمضان، آغاز فعالیت مرکز پاسخگویی به شهات دیبنی حوزه علمیه طالبیه، تهیه برنامه تلویزیونی تفسیر قرآن به زبان آذری، آغاز دوره تربیت مربی مهدویت در تبریز، انتشار خبرنامه مرکز تخصصی علامه امینی(ره)، رونمایی از تندیس علامه جعفری، نشست روحانیان مستقر و طرح هجرت هریس و مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه بناب از مهم‌ترین مطالب این نشریه است.

دیدار استاندار آذربایجان شرقی با روحانیان سراب، نشست تخصصی مهدویت در مسجد آیت الله انگجی، اعزام بیش از 1400 مبلغ به سراسر استان در ماه رمضان، همایش حجاب و مهدویت در مرند، گردهمایی ائمه جماعات هریس، نشست ماهانه روحانیغان مرند و همچنین اخبار دیدارهای آیت الله شبستری با اقشار مختلف مردم از دیگر مطالب بیست و سومین شماره دوهفته نامه ندای طالبیه به شمار می رود.

بنابر این گزارش، «مراقبه در ماه مبارک رمضان» عنوان یادداشتی از کتاب المراقبات مرحوم آیت الله میرزا جوادآقا ملکی تبریزی است که در این شماره از دوهفته‌نامه ندای طالبیه به چاپ رسیده است.

گفتنی است، دوهفته نامه ندای طالبیه به همت مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه آذربایجان شرقی، دفتر شمال غرب خبرگزاری رسا در تبریز و بیت آیت الله شبستری در تبریز منتشر می‌شود./935/ن602/س
ارسال نظرات