۱۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۳۴
کد خبر: ۱۱۰۱۵۰
معاون پارلمانی رییس جمهور:

آیت الله کوچه باغی به زهد و پارسایی شناخته شده بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام میرتاج الدینی در پیام تسلیتی گفت: مرحوم آیت الله کوچه باغی که عمری را در راه ترویج احکام اسلام و شریعت نبوی صرف نمودند و در میان روحانیت و مردم شریف به زهد و پارسایی شناخته شده بودند.
حجت الاسلام مير تاج الديني
به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز، حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی معاون امور مجلس رییس جمهور، درگذشت عالم ربانی آیت الله حاج میرزا محسن کوچه باغی را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت عالم ربانی مرحوم آیت الله حاج میرزا محسن کوچه باغی را به محضر امام عصر ارواحنا له الفدا و نایب بر حق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای و به سلسله جلیله روحانیت و حوزه های علمیه و مردم شریف تبریز تسلیت می گویم.

در ادامه این متن تسلیت آمده است: آن عالم فقید که عمری را در راه ترویج احکام اسلام و شریعت نبوی صرف نمودند و در میان روحانیت و مردم شریف به زهد و پارسایی شناخته شده بودند، از ایزد سبحان علو درجات برای ایشان و صبر و اجر جزیل برای علاقمندان و بازماندگان آن مرحوم را مسئلت می نمایم.

گفتنی است، آیت الله حاج میرزا محسن کوچه باغی، مصحح بصائرالدرجات و شفیع المذنین، از علمای برجسته تبریز و منطقه آذربایجان و امام جماعت مساجد اصفهانی ها و آیت الله انگجی تبریز به علت کهولت سن و ایست قلبی به دیار باقی شتافت و روز گذشته با حضور اقشار مختلف مردم، مسوولان و جامعه روحانیت در تبریز تشییع و به خاک سپرده شد./935/د102/س
ارسال نظرات